Īsumā par visu


Mārketinga pētījumi
   Digitālā komunikācija
   Klientu serviss Latvijā
   Karaliskās kāzas
   Patēriņa paradumi


Personāla pētījumi
   Darbinieku piesaistība Latvijā


Mediju pētījumi
   I-neta lietotāju segmentācija
   Reklāmu reģistrs
   TV skatīšanās


Sociālie pētījumi
   Iedzīvotāju noskaņojums
   Alus lietošana


Tehnoloģijas & risinājumi
   MSPA gada konference


Paralēlā darbība
   Mediju sporta spēles


Arhīvs


www.tns.lv


Digitālās komunikācijas ietekme uz uzņēmuma reputāciju

 

16.06.2011. Digitālā „dzīve” ir tik ļoti attīstījusies, ka vairs tikai retais apgalvo, ka tā ir noslēgta vide un tajā notiekošais – sarunas sociālajos medijos, raksti un komentāri blogos utt. – „dzīvo” savu atšķirīgu dzīvi no uzņēmuma vai zīmola.

 

Uzņēmumiem ir svarīgi saprast, ka reputācija, kas veidojas digitālā vidē, nav virtuāla reputācija, un tai ir arvien lielāka ietekme uz zīmola kopējo korporatīvo reputāciju.

 

Iedomājaties uzņēmumu, kurā strādājat vai kurā gribētu strādāt. Ko Jūs par šo uzņēmumu varat izlasīt internetā? Iespējams kāds laikraksts internetā ir publicējis interviju ar uzņēmuma vadību, iespējams uzņēmums savā facebook.com lapā ir pastāstījis par jaunu sponsorēšanas projektu, tai pat laikā kāds neapmierināts klients ir ierakstījis pretenziju sūdzību portālā, kāds savukārt ir paslavējis tā sniegtos pakalpojumus twitter.com un vēl kāds ir savā blogā dalījies ar iespaidiem par apkalpošanas ātrumu, utt.

 

 

Informācijas plūsma digitālajā vidē ir milzīga, un bieži vien uzņēmumi pat neapzinās, kas un cik daudz digitālajā vidē par tiem tiek runāts. Šāda neziņa vai reizēm pat nevēlēšanās iedziļināties digitālajā pasaulē var radīt nopietnus draudus uzņēmuma kopējai reputācijai un līdz ar to arī attīstībai.

 

 

Tomēr līdztekus digitālās korporatīvās reputācijas draudiem uzņēmuma attīstību iespējams pat vēl vairāk var kavēt neizmantotās iespējas – digitālā vide ir kā paralēlā pasaule, kurā zīmolam ir lieliskas iespējas kļūt par personību un veidot ciešas attiecības ar patērētāju gan digitālajā vidē, gan ārpus tās.

 

 

Kā vadīt korporatīvo reputāciju digitālajā vidē, lai tā veicinātu zīmola kopējo reputāciju?

 

Lai neapjuktu informācijas gūzmā un neapmulstu no tā, ko uzskatīt par draudiem zīmolam, kādas iespējas izmantot un kādas varbūt tomēr nē, nepieciešams veidot strukturētu pieeju korporatīvās reputācijas vadībai digitālajā vidē. Tikai apzinot informāciju, kas tiek izplatīta par zīmolu vai uzņēmumu un izvērtējot tās ietekmi uz zīmola reputāciju, iespējams izstrādāt konkrētu un nekļūdīgu rīcības plānu korporatīvās reputācijas vadībai.

 

 

 

Lai vadītu korporatīvo reputāciju digitālajā vidē, TNS ir izstrādājis ieteicamo digitālās korporatīvās reputācijas izpētes komplektu, kas sevī ietver visus trīs korporatīvās reputācijas vadības posmus un kalpo kā lielisks palīgs zīmola korporatīvās reputācijas veidošanā.

 


 

Iepazīties ar TRI*M korporatīvās reputācijas metodoloģiju var rakstā par 2009.gada nogalē veikto korporatīvās reputācijas mērījumu finanšu un tehnoloģiju nozarēs.

 

 

Plašāk par TNS Latvia Digital segmentāciju Latvijā lasiet ŠEIT! Savukārt par TNS Latvia 2011.gada pavasarī veikto pētījumu TNS Latvia Digital ŠEIT!

 

Ja arī Jūs interesē digitālās komunikācijas ietekme uz uzņēmumu vai zīmolu, sazinieties ar mums!

 

Inta Priedola

TNS Latvia vecākā klientu vadītāja
Reputācijas izpētes eksperte
t 67 096 300
e inta.priedola@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības