Īsumā par visu


Mārketinga pētījumi
   Digitālā komunikācija
   Klientu serviss Latvijā
   Karaliskās kāzas
   Patēriņa paradumi


Personāla pētījumi
   Darbinieku piesaistība Latvijā


Mediju pētījumi
   I-neta lietotāju segmentācija
   Reklāmu reģistrs
   TV skatīšanās


Sociālie pētījumi
   Iedzīvotāju noskaņojums
   Alus lietošana


Tehnoloģijas & risinājumi
   MSPA gada konference


Paralēlā darbība
   Mediju sporta spēles


Arhīvs


www.tns.lv


Kāpēc karaliskās kāzas interesē visus?

 

16.06.2011. Aizvien dzīvojam laikā, kad patērētājs rūpīgi seko līdzi saviem izdevumiem, iegādāto preču kvalitātei, tilpuma un cenas attiecībai un daudzām citām lietām un niansēm, kas ražotājam un tirgotājam neļauj snaust, liekot domāt un aizvien vairāk iedziļināties patērētāju rīcībā un domu gājienā.

 

Vairumā gadījumu ātri noorganizēta atlaižu kampaņa uz patērētāju strādā samērā labi. Tomēr tai ir īslaicīgs efekts un salīdzinoši neliels ieguvums, jo pie nākamās izdevības pircējs visticamāk atkal izmantos atlaidi. Bet iespējams šoreiz tā būs kāda cita konkurenta izdevīgais piedāvājums.

 

Lai patērētājs kādas kategorijas zīmolu cieši iemīļotu un vairumā gadījumu iegādātos konkrētā zīmola produktu, zīmolam ir svarīgi apmierināt viņa vajadzības. Izmantojot TNS Needscope™ vajadzību izpētes metodoloģiju ir iespējams izzināt, apkopot un segmentēt sešos konkrētos segmentos sociālās, funkcionālās un arī emocionālās vajadzības noteiktā preču kategorijā. Zinot katra segmenta vajadzības un segmentu lielumus iespējams veikt aprēķinus un saprast, ar kuriem segmentiem strādājot iespējams gūt vislielāko peļņu. Kā arī, noskaidrojot vajadzības, produkta unikalitāti un ienesīguma rādītājus, var veidot precīzu, efektīvu un konkrētā zīmola patērētājam tuvu un saprotamu komunikāciju. Tādējādi panākot, ka patērētājs produktu kategoriju identificē jau ar konkrētu zīmolu, kurš apmierina viņa vajadzības.

 

Vēlējos Jums atgādināt, ka salīdzinoši nesen, 29. aprīlī notika visai vērienīgs un skaists pasākums, kam sekoja līdzi neviens vien pasaules iedzīvotājs – karaliskās kāzas. Vai Jums nerodas jautājums - kāpēc šis pasākums piesaistīja uzmanību miljoniem dažādu skatītāju, sākot ar rokeriem un beidzot ar mājsaimniecēm, visā pasaulē? Jo mēs taču neviens tur nebijām ielūgti, mēs nepiederam pie karaliskās ģimenes (vismaz lielākā daļa no mums) un tomēr tik daudz vērotāju, ka ikviens režisors savai filmai tikai varētu sapņot par tādu milzu auditoriju. Izmantojot TNS Needscope™ vajadzību izpētes metodoloģiju vēlējāmies rast atbildi. Piedāvāju Jums vēlreiz atsaukt atmiņā karaliskās kāzas, izmantojot šo prezentāciju, kurā karalisko kāzu fenomens skaidrots ar TNS vajadzību izpētes metodoloģijas Needscope™ palīdzību!
https://prezi.com/secure/27f56c3b2d1983f6672989d3f11685ff36497c49/

 

Ja neizdodas atvērt iepriekš norādīto linku, iespējams lejupielādēt ZIP failu un tad to noskatīties šeit:

http://globalintranet.tns-global.com/ouroffer/bc/NeedScope/Tagged Documents/Royal Wedding.zip

 

 

Tiem, kas uzreiz grib uzzināt atbildi - droši vien tāpēc, ka mēs katrs tur saskatījām kaut ko sev tuvu un interesantu - noslēpumā turēto kleitu, „īstos” prinčus, tradīcijas, antīkos auto, mīlestību, kopības sajūtu vai vēl daudz ko citu.

 

Sigita Kalnakārkle

TNS Latvia klientu vadītāja
Patērētāju uzvedības pētījumu eksperte
t 67 096 300
e sigita.kalnakarkle@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības