Īsumā par visu


Mārketinga pētījumi
   Klientu attiecību vadība
   Attīstība ārpus Latvijas


Personāla pētījumi
   Darbinieku piesaistība
   Personālvadības funkcijas
   Darba devēju tēls


Mediju pētījumi
   Preses lasītāji
   Digitālā dzīve
   Reklāma internetā


Tehnoloģijas & risinājumi
   Kvalitatīvās pētījumu metodes
   Tirgus prognozēšana


Paralēlā darbība
   Paralēlā darbība


Arhīvs


www.tns.lv


Nekas nav pastāvīgs – pastāvīgas ir tikai pārmaiņas

 

18.04.2011. Ir mainījusies arī patērētāju pasaule. Trīsdesmit gadus atpakaļ, kad tika izstrādāti pirmie pārdošanas apjomu prognozēšanas rīki, dominēja traicionālie plašsaziņas līdzekļi, un patērētāju konkrēta produkta vai preces izvēle pamatā balstījās uz tiem. Tā vēl bija pasaule bez interneta un, mūsdienās jau tik ļoti ierastām, digitālajām ierīcēm. Bija mazāk iepirkšanās kanālu, avotu un mazāk preču kategoriju.

 

 

Šodien!

 

  Šodien patērētāju pasaulē valda daudz plašāks un lielāks produktu, preču klāsts.

 

 Radušies jauni un pieejami daudz vairāk iepirkšanās kanālu.

 

 Mainījušies plašsaziņas līdzekļu veidi, pieejamība un izplatība.

 

 Patērētājiem pieejama plašāka informācija un ieteikumi.

 

Mārketinga vides, kā arī iepirkšanās un patērētāju vides pārmaiņas izaicina meklēt jaunus risinājumus. Tai pat laikā arī tādi mārketinga efektivitātes un atdeves novērtēšanas izaicinājumi, kā produktu klāsta optimizācijas nepieciešamība un precīzāks kanibalizācijas daļas (īpatsvara) novērtējums (bez jau līdz šim aktuālām precīzām tirgus prognozēm), veicina jaunu rīku un pētnieciskās pieejas nepieciešamību.

 

Šobrīd vēlos Jūs iepazīstināt ar jauno pētniecisko risinājumu - Launch eValuate, kas ir unikāls pārdošanas apjomu prognozēšanas rīks, kuru šobrīd izmanto jau vairākas pasaules vadošās kompānijas ātrās aprites preču segmentā (FMCG).

 

 

Ar Launch eValuate pētījuma rezultāts ir viegli uztverams un pārskatāms – prognozes un detalizēts rīcības scenārijs, kā uzlabot jauno produktu vai esošā klāsta papildinājumu.

 

Mēs, TNS, sniedzam atbildes uz tādiem Jums svarīgiem jautājumiem

 kā optimizēt produktu ieviešanu tirgū (product launch);

 kā noteikt pārdošanas apjomus un kādu veiksmi naudas izteiksmē nesīs viena vai otra produkta ieviešana tirgū.

 

Pētnieciskā metode, pieeja un risinājums var tikt izmantots jebkurai iepakoto preču kategorijai - kā jauna produkta palaišanai tirgū (new product launches), tā arī esošā klāsta papildināšanai (line extensions) un atkārtotai produkta palaišanai tirgū (re-launches).

 

Vai ieinteresēja? Tad sazinieties ar mums, un mēs to atklāsim arī Jums!

 

Anna Jankevica

TNS Latvia klientu vadītāja
FMCG sektora pētījumu eksperte
t 67 096 300
e anna.jankevica@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības