Īsumā par visu


Mārketinga pētījumi
   Klientu attiecību vadība
   Attīstība ārpus Latvijas


Personāla pētījumi
   Darbinieku piesaistība
   Personālvadības funkcijas
   Darba devēju tēls


Mediju pētījumi
   Preses lasītāji
   Digitālā dzīve
   Reklāma internetā


Tehnoloģijas & risinājumi
   Kvalitatīvās pētījumu metodes
   Tirgus prognozēšana


Paralēlā darbība
   Paralēlā darbība


Arhīvs


www.tns.lv


Paralēlā darbība

 

18.04.2011. Šis pavasaris un jo īpaši marts bija piepildīts ar dažādiem notikumiem un iniciatīvām, kuros piedalījāmies arī mēs - TNS Latvia. Martā norisinājās jau piektais Latvian Art Directors Club rīkotais radošās izcilības festivāls ADwards, tāpat arī kampaņa Uzslavē labu servisu! un Ilgtspējas indeksa projekts. Vēlos dalīties arī ar Jums nelielā ieskatā šajos notikumos!

 

Marts - laba servisa mēnesis!

 

Jau septīto gadu pēc kārtas martā norisinājās kampaņa “Uzslavē labu servisu!”, kuras laikā visa sabiedrība varēja novērtēt labu klientu apkalpošanu un uzslavēt uzņēmumus un to darbiniekus. Šogad kampaņā iesaistījās arī tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia. Papildus sabiedrības vērtējumiem notika uzņēmumu kvalitatīvā vērtēšana - TNS Latvia speciāli apmācīti slepenie pircēji apmeklēja uzņēmumus, kas piedalījās kampaņā, un profesionāli vērtēja to sniegto servisu.

 

Šogad laba servisa kampaņā piedalījās 124 uzņēmumi un iestādes, aptverot gandrīz 1200 apkalpošanas vietas visā Latvijā. Kampaņa izpelnījās īpaši lielu uzmanību no sabiedrības puses, saņemot rekordlielu skaitu uzslavu par labu apkalpošanu. Uzslavētāko uzņēmumu vidū ir - Statoil, Stenders un EuroAptieka, AVON Cosmetics, Danske Bank un Noreda Bank, BTA, Tele2, Balticom, Hotel Jūrmala SPA, Jēkaba aģentūra, Banku augstskola, Nordisk, Manaslecas.lv, Papīrfabrikas Līgatne makulatūras savākšanas punkts, RIBS&ROCK un ZeDonats, Norde, Premium Medical, DPD Latvia, airBaltic, Starptautiskā lidosta Rīga, Olimpiskais sporta centrs un Cinamon, TSC un G4S.

 

Pavasaris - arī laiks, kad norisinājās Ilgtspējas indekss!

 

Šogad TNS Latvia ir iesaistījusies vēl kādā nozīmīgā iniciatīvā - Ilgtspējas indeksā. Ilgtspējas indekss veidots, balstoties uz starptautiski atzītu metodoloģiju, un ļauj izvērtēt uzņēmumu darbību piecās jomās – uzņēmuma stratēģija, darba vide, tirgus attiecības, ietekme uz vidi un sabiedrība. Piedaloties „Ilgtspējas indeksā” uzņēmumiem ir iespēja saņemt neatkarīgu novērtējumu to darbībai, kā arī priekšlikumus vēlamajiem uzlabojumiem, lai uzņēmumi uzrādītu arvien labāku rezultātu turpmākajos gados. Vienlaikus Ilgtspējas indekss sabiedrībai, valsts un nevalstiskajām organizācijām sniedz objektīvus kritērijus, lai atbalstītu tādus uzņēmumus, kas palīdz stiprināt Latvijas ekonomiku ilgtermiņā. Vairāk par šo inicatīvu varat izlasīt šeit!

 

Marts - arī radošā izcilības ADwards mēnesis!

 

Piektajā radošās izcilības festivālā ADwards TNS Latvia atbalstīja kategoriju BEST USE OF MEDIA, kurā pasniedzām arī speciālbalvu. Tā kā ADwards nolūks ir izcelt tieši ideju un radošo ieceri, tās oriģinalitāti, tad pēc ilgām diskusijām TNS Latvia par oriģinālāko un labāko mediju pielietojuma ideju atzina Clear Channel reklāmas aktivitāti 36m2 brīvības, kuras autors ir aģentūra Bill&Yard. Vēlreiz apsveicam darba autorus un arī turpmāk vēlam radošas idejas un panākumus!

 

Lai darbīgs un pozitīviem izaicinājumiem bagāts pavasaris!

 

Laura Vendele

TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv

 


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības