Īsumā par visu


Mārketinga pētījumi
   Klientu attiecību vadība
   Attīstība ārpus Latvijas


Personāla pētījumi
   Darbinieku piesaistība
   Personālvadības funkcijas
   Darba devēju tēls


Mediju pētījumi
   Preses lasītāji
   Digitālā dzīve
   Reklāma internetā


Tehnoloģijas & risinājumi
   Kvalitatīvās pētījumu metodes
   Tirgus prognozēšana


Paralēlā darbība
   Paralēlā darbība


Arhīvs


www.tns.lv


Kā ar mūsdienu tehnoloģiju palīdzību vēl dziļāk ienirt patērētāju prātos?

 

18.04.2011. Vai jūs kādreiz esat aizdomājušies par to, kā tieši internetā tiešsaistes režīmā varētu notikt fokusa grupa? Kā dažādi patērētāji sanāktu kopā un atklātu savus varbūt pat slēptākos motīvus kāda produkta lietošanai? Un kā internetā varētu pielietot projektīvās vai etnogrāfiskās kvalitatīvo pētījumu metodes? Atbildes uz visiem šiem jautājumiem ir TNS jaunais piedāvājums kvalitatīvo pētījumu veikšanai ar digitālo tehnoloģiju palīdzību – TNS Incubator. Jau pats nosaukums vien liecina par to, ka ar šīs metodes palīdzību tiek „audzētas” jaunas idejas produktu attīstībai un virzīšanai tirgū.

 

Ieskats TNS Incubator metodēs

 

Vai jūs zinājāt, ka vidēji 3 no 4 patērētājiem online pasaulē spēj labāk paust savas izjūtas nekā reālajā pasaulē? Tādi ir mūsdienu patērētāji un tāpēc mums kā pētniekiem ir jātur roka uz pulsa un jāspēj piedāvāt patērētājiem atbilstošas un, galvenais, viņu uztverei pieņemamas metodes, kā izzināt jeb „ienirt dziļāk” viņu prātos.

 

TNS Latvia kvalitatīvo pētījumu metožu klāstam ir pievienojušās četras jaunas Incubator digitālās izpētes metodes, ar kuru palīdzību iegūt padziļinātu informāciju par patērētāju uzvedību, zīmolu uztveres un lietošanas ieradumiem, dzīvesstilu, motivāciju, vajadzībām, vērtībām utt. Sniegšu jums nelielu ieskatu katrā no metodēm.

 

 

Jaunās digitālās pētījumu metodes, protams, ir aizraujošas, tomēr arī klasiskās fokusa grupu diskusijas un padziļinātās intervijas joprojām ir aktuālas un nepieciešamas noteiktu patērētāju grupu izpētei. To, kura metode ir jūsu uzņēmumam pati piemērotākā, palīdzēs izvēlēties mūsu pieredzējušie kvalitatīvo pētījumu eksperti.

 

Lūdzu, sazinieties ar mums, lai saņemtu individuālo piedāvājumu!

 

Ilva Pudule

TNS Latvia lielo klientu direktore
Mārketinga komunikāciju eksperte
t 67 096 300
e ilva.pudule@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības