Īsumā par visu


Mediju pētījumi
   Reklāmas tirgus
   Interneta lietotāji
   Preses patēriņš
   Jaunās tehnoloģijas


Mārketinga pētījumi
   Personālvadības tendences
   Korporatīvā reputācija
   Mīlētāko zīmolu potenciāls
   Klientu apkalpošana
   Ārpakalpojumu perspektīvas


Sociālie pētījumi
   Zināšanas par antibiotikām
   Interese par politiku


Tehnoloģijas & risinājumi
   Biznesa omnibuss
   Insightment™


Arhīvs


www.tns.lv


Vai Latvijas uzņēmēji lasa to pašu, ko visi Latvijas iedzīvotāji?

 

07.09.2010. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia regulāri veic preses auditorijas pētījumu Nacionālais Mediju pētījums: Prese, kura rezultāti ir reprezentatīvi visu Latvijas iedzīvotāju ģenerālajam kopumam. Šī pētījuma rezultāti tiek apkopoti katru ceturksni un īsumā ar tiem var iepazīties TNS Latvia mājas lapā. Papildus preses auditorijas pētījumam, reizi gadā regulārā uzņēmumu pētījuma Biznesa Omnibuss ietvaros par drukātās preses un interneta mediju patēriņu tiek aptaujāti arī Latvijas uzņēmēji – uzņēmuma īpašnieki un augstākā līmeņa vadītāji. Šī pētījuma rezultāti ir reprezentatīvi visiem Latvijas ekonomiski aktīvajiem (kopumā ~ 57 tūkstošiem) uzņēmumiem, kā rezultātā pētījums sniedz datus par drukāto izdevumu lasīšanas un interneta portālu apmeklēšanas ieradumiem biznesa vidē.

 

Šobrīd aktīvi noris 2010. gada rudens perioda Biznesa Omnibusa pētījums, un tā rezultāti būs pieejami jau šī gada oktobra beigās, novembra sākumā, kad varēsim izvērtēt, vai un kā ir mainījušies tieši Latvijas uzņēmēju drukātās preses lasīšanas un interneta lietošanas paradumi.

 

Par to, ka Latvijas uzņēmēju un visu Latvijas iedzīvotāju drukātās preses patēriņš atšķiras, iespējams spriest, salīdzinot iepriekšējā gada rudens perioda Biznesa Omnibusa un Nacionālā Mediju Pētījums: Prese datus. Kā redzams, 2009. gada rudenī lasītākie izdevumi biznesa vidē bija laikraksti Dienas Bizness un Diena, kā arī mēneša žurnāls Bilance, bet visu Latvijas iedzīvotāju vidū – televīzijas programma TV-Programma, kā arī nedēļas žurnāli Ieva un Privātā Dzīve.

 

 

Latvijas uzņēmēju pētījums Biznesa Omnibuss sniedz iespēju noskaidrot ne tikai Latvijas uzņēmēju mediju patēriņa ieradumus, bet arī citus svarīgus jautājumus, sīkāk ar šī pētījuma iespējām var iepazīties Daces Zolbergas rakstā.

 

Ne visu reklāmdevēju mērķis ir sasniegt visus Latvijas iedzīvotājus, bieži vien viņus interesē maksātspējīgā auditorija vai B2B klienti Biznesa Omnibusa pētījuma dati sniedz reprezentatīvu un uzticamu informāciju, cik daudz un kādi Latvija uzņēmumu īpašnieku un augstākā līmeņa vadītāji lasa Jūsu izdevumu.

 

Sazinieties, lai iegūtu sīkāku informāciju par Biznesa Omnibusa mediju daļas datiem.

 

Kristīne Daugule

TNS Latvia klientu vadītāja
Mediju pētījumu eksperte
t 67 096 300
e kristine.daugule@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības