Īsumā par visu


Mediju pētījumi
   Reklāmas tigus
   AdHoc mediju pētījumi


Mārketinga pētījumi
   Auto nozare
   Biznesa ārpakalpojumi


Sociālie pētījumi
   Atpūta vasarā


Tehnoloģijas & risinājumi
   Efektīvas reklāmas
   Klientu attiecību vadība
   Patērētāju komunikācija


Paralēlā darbība
   Golden Hammer un Adwards
   TNS komanda sporto


Arhīvs


www.tns.lv


TNS Latvia atbalsta reklāmas festivālus Golden Hammer un Adwards

 

12.07.2010. Arī šajā ekonomiski grūtajā laikā mēs paliekam uzticīgi savai pārliecībai, ka ir jāatbalsta būtiski mārketinga un reklāmas nozares pasākumi. Šādi reālajā dzīvē varat redzēt vienu no uzņēmuma sociālās atbildības izpausmēm Tāpēc šajā pavasarī un vasaras sākumā kā jau daudzus gadus pēc kārtas TNS Latvia vārdu varēja atrast atbalstītāju vidū radošās izcilības festivālā Adwards un starptautiskajā reklāmas festivālā Golden Hammer.

 

Golden Hammer

 

No 10. līdz 11.jūnijam Rīgā norisinājās 11. starptautiskais reklāmas festivāls Golden Hammer, kura semināru dienas atbalstītājs bijām mēs - mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia. Semināru dienas ietvaros ar lekciju par mutvārdu slavas ietekmi uz zīmolu uzstājās arī TNS Latvia klientu vadītāja - Dace Zolberga. Lekcijas nosaukums bija "What impact does the word of mouth has on the brand?".

 

Ar reklāmas festivāla Golden Hammer  apbalvoto darbu sarakstu varat iepazīties šeit - www.hammer.lv

 

 

Adwards

 

Šogad no 17. līdz 19. martam Rīgā norisinājās jau piektais radošās izcilības festivāls „ADwards”, kurā labākie Latvijas radošie talanti savā starpā cīnījās par Adwards ordeņiem.

 

TNS Latvia ik gadu reklāmas festivālā Adwards pasniedz speciālbalvu kādai no sociālajām reklāmām. Šogad šo balvu pasniedzām CSDD kampaņao pret ātrumu, kuru veidoja reklāmas aģentūra MOOZ. Tā vietā, lai runātu par sekām, kampaņa pievēršas psiholoģiskajiem iemesliem, kāpēc šoferi riskē. Plakātā, kuru varat redzēt attēlā zemāk, tiek izmantots regulārs bravūrīgo šoferu izpausmes veids – īpaši veidota numurzīme. Mūsuprāt rezultāts ir tiešām lielisks, jo kampaņas laikā nebija neviena bojā gājušā, savukārt pēc kampaņas negadījumu skaits samazinājās par 30 %.

 

CSDD kampaņas pret ātrumu plakāts.

 

Apsveicam visus Golden Hammer un Adwards apbalvojumu ieguvējusu! Novēlam, lai it visiem izdodas realizēt radošas, veiksmīgas un efektīgas reklāmas un mārketinga idejas!

 

Laura Briča

TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības