Īsumā par visu


Mediju pētījumi
   Reklāmas tigus
   AdHoc mediju pētījumi


Mārketinga pētījumi
   Auto nozare
   Biznesa ārpakalpojumi


Sociālie pētījumi
   Atpūta vasarā


Tehnoloģijas & risinājumi
   Efektīvas reklāmas
   Klientu attiecību vadība
   Patērētāju komunikācija


Paralēlā darbība
   Golden Hammer un Adwards
   TNS komanda sporto


Arhīvs


www.tns.lv


Vai Tu zini, ko par Tevi runā?

 

12.07.2010. Ja ar mani notiek, kas labs, piemēram, atrodu kādu īpaši interesantu mājas lapu, vai arī tieši pretēji – ar mani notiek kaut kas ne īpaši labs, piemēram, aizgājusi uz veikalu vai banku, saskaros ar sliktu apkalpošanu, es par to noteikti pastāstu ģimenei, ja gadās atbilstoša saruna, arī draugiem un kolēģiem, bez tam, reizēm uzrakstu kādu komentāru internetā. Tādējādi es ar savu personīgo pieredzi neapzināti ietekmēju arī citu cilvēku viedokli par konkrēto zīmolu. Un es nebūt neesmu vienīgā, kas tā dara.

 

Ja agrāk zīmola uztveri pamatā ietekmēja tikai masu mārketinga programmas, sniedzot zīmola īpašniekam ievērojamu spēju kontrolēt zīmola tēlu, tad pašreizējā situācijā šis kontroles līmenis pakāpeniski samazinās. Mūsdienu sabiedrībā, kad cilvēki aizvien vairāk un aktīvāk lieto dažādus saziņas līdzekļus, strauji pieaug informācijas aprites ātrums. Tā rezultātā esošo un potenciālo patērētāju radītā komunikācija attiecībā uz zīmolu ieņem aizvien nozīmīgāku lomu zīmolu attīstībā. Turklāt, tas, ko par zīmolu lasām, ko redzam un ko dzirdam medijos, no draugiem, no ģimenes locekļiem, pat tas, ko dzirdam, braucot autobusā vai gaidot vilcienu uz perona, kopējo priekšstatu par zīmolu nereti ietekmē pat spēcīgāk nekā reklāmās dzirdētais, un tādēļ nedrīkst tikt ignorēts.

 

TNS starptautiski izstrādātā pieeja Influence 3.0™ (skatīt zemāk esošajā attēlā) palīdz izprast, cik liela un kāda ir esošo un potenciālo lietotāju un dažādu informācijas avotu ietekme uz zīmolu , tādējādi sekmējot efektīvākas zīmola attīstības stratēģijas izstrādi.

 

 

Balstoties uz minēto pieeju Influence 3.0™, tiek analizēta gan informācijas plūsma, ko zīmols komunicē caur reklāmām, sponsorēšanas pasākumiem, aktivitātēm veikalos u.c., gan arī atgriezeniskā informācija – ko par zīmolu patērētāji stāsta citiem, kā arī kādas atsauksmes dzird no apkārtējiem. Pilnīgai un padziļinātai situācijas izprašanai, informācijas plūsma "Zīmols -> Auditorija -> Zīmols" tiek analizēta atkarībā no esošo zīmola lietotāju piesaistības līmeņa un potenciālo lietotāju atvērtības pakāpes. Par lietotāju piesaistības pētījumu, izmantojot Conversion Model™ metodoloģiju, iespējams uzzināt ŠEIT.

 

Atgriezīsimies pie sākotnējā jautājuma – vai Tu zini, ko par Tevi runā? Vai Tu zini, kurš par Tevi runā?

 

Ja vēlies to noskaidrot, kontaktējies ar mums – Mums rūp Tava zīmola attīstība!

 

Līga Aizkalniete

TNS Latvia klientu atbalsta vadītāja
Sabiedrības uzvedības pētījumu eksperte
t 67 096 300
e liga.aizkalniete@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības