Īsumā par visu


Mediju pētījumi
   Reklāmas tigus
   AdHoc mediju pētījumi


Mārketinga pētījumi
   Auto nozare
   Biznesa ārpakalpojumi


Sociālie pētījumi
   Atpūta vasarā


Tehnoloģijas & risinājumi
   Efektīvas reklāmas
   Klientu attiecību vadība
   Patērētāju komunikācija


Paralēlā darbība
   Golden Hammer un Adwards
   TNS komanda sporto


Arhīvs


www.tns.lv


Klientu pieredzes pārvaldības nākotne
Kā veidot noturīgas attiecības ar klientiem ilgtermiņā?

 

12.07.2010. Klientu attiecību vadībā arvien nozīmīgāku lomu ieņem attiecību ciešums emocionālā līmenī – cik liela ir klientu uzticība Jūsu uzņēmumam?

 

Attiecības ar klientu, kas balstītas uz uzticību, ir pielīdzināmas ciešai draudzībai un ir raksturīgas noturīgajiem klientiem – lojāliem, pastāvīgajiem un peļņu nesošiem klientiem. Savukārt mīlestība attiecībās ar klientu ir pielīdzināma aizrautībai - kaislībai, kas biznesā nodrošina panākumus. Tikai daļai no noturīgajiem klientiem emocionālā piesaistība kompānijai un tās pakalpojumiem/produktiem ir augstākā līmeni (klienti uzticas tai ar aizrautību). To var nosaukt par „fanu zonu”- kompānijas klienti, kas nosaka panākumu virsotni.

 

Kā pārvērst savus klientus par faniem?

 

Lai novērtētu savu klientu emocionālo attiecību ciešumu, TRI*M™ klientu noturības  metodoloģija piedāvā pievienot esošajiem  TRI*M™ klientu noturības indeksa 4 jautājumiem īpaši izstrādātus „uzticības” un „aizrautības” jautājumus.

 

 

Pievienojot savos klientu noturības pētījumos emocionālo attiecību ciešuma mērījumu TRUSTPlus, iegūsiet inovatīvu pieeju klientu noturības mērījumos, kas ļaus Jums precīzāk izstrādāt klientu attiecību vadības stratēģiju un būt atšķirīgiem no konkurentiem.

 

 

 

TRUSTPlus sniedz padziļinātu klientu noturības analīzi, kas ļauj novērtēt:

 Cik spēcīga ir klientu attiecību vadība? Cik lielā mērā tā ir balstīta uz uzticīgajiem klientiem?
 Cik lielā mērā  klientu noturība ir spēcīga ilgtermiņā? Cik liela ir kompānijas „fanu zona”?
 Kādas ir iespējas atšķirties no konkurentiem?

 

TRUSTPlus analīze piemērojama uzņēmumiem ar dažādu pieredzi klientu attiecību vadībā – gan uzņēmumiem ar mazāku pieredzi, gan uzņēmumiem ar ilggadīgu un veiksmīgu pieredzi klientu attiecību vadībā.

 

 

Uz uzticību balstīta klientu attiecību vadība veicina biznesa panākumus

 

Noskaidrojiet, cik emocionāli ciešas ir jūsu un klientu attiecības – cik augsta ir klientu uzticība un vai jūsu klienti ir jūsu biznesa virzītājspēks ilgtermiņā, un balstiet savu klientu attiecību vadību uz klientu uzticību un aizrautību.

 

Inta Priedola

TNS Latvia vecākā klientu vadītāja
Biznesa vides izpētes eksperte
t 67 096 300
e inta.priedola@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības