Īsumā par visu


Mediju pētījumi
   Reklāmas tigus
   AdHoc mediju pētījumi


Mārketinga pētījumi
   Auto nozare
   Biznesa ārpakalpojumi


Sociālie pētījumi
   Atpūta vasarā


Tehnoloģijas & risinājumi
   Efektīvas reklāmas
   Klientu attiecību vadība
   Patērētāju komunikācija


Paralēlā darbība
   Golden Hammer un Adwards
   TNS komanda sporto


Arhīvs


www.tns.lv


Ko darīsim šovasar?

 

12.07.2010. Daudziem vasara ir atpūtas un ceļojumu laiks. Kāds dodas tūrisma braucienā uz ārzemēm, iespējams, citu valstu reklāmas kampaņu pamudināts. Savukārt citi izbrauda vasaru tepat Latvijā, brīvā dabā - par spīti daudzajiem odiem šogad. Arī vairums mūzikas festivālu notiek tieši vasaras laikā - gan tepat Latvijā, gan ārpus tās. TNS Latvia pētīja, kādi tad ir Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem šīs vasaras plāni.

 

Daudzas valstis rīko reklāmas kampaņas, lai piesaistītu potenciālos tūristus no citām valstīm. Aptaujātie ekonomiski aktīvie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem šo reklāmas kampaņu ietekmi uz potenciālajiem tūristiem vērtē polāri.

 

Puse aptaujāto (50 %) uzskata, ka citu valstu reklāmas kampaņas nemudina viņus apskatīt reklamēto valsti (24 % - nē, 26 % - drīzāk nē). Savukārt 41 % atzīst, ka citu valstu reklāmas kampaņas varētu pamudināt viņus apmeklēt reklamēto valsti (30 % atbild – drīzāk jā, un 11 % - jā, citu valstu reklāmas kampaņas pamudinātu doties apskatīt reklamēto valsti). 9 % aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

 

 

Absolūtais vairākums (90 %) aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem neplāno apmeklēt kādu mūzikas festivālu ārpus Latvijas (77 % drīzāk neplāno, savukārt 13 % neplāno apmeklēt kādu mūzikas festivālu ārpus Latvijā).

 

Uz mūzikas festivālu ārpus Latvijas plāno doties 5 % aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

 

 

Aptuveni ceturtā daļa (29 %) aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 plāno apmeklēt kādu mūzikas festivālu Latvijā (11 % plāno, savukārt 18 % drīzāk plāno apmeklēt kādu mūzikas festivālu Latvijā).

 

61 % aptaujāto neplāno apmeklēt kādu mūzikas festivālu Latvijā (20 % drīzāk neplāno, savukārt 41 % neplāno apmeklēt kādu mūzikas festivālu Latvijā).

 

 

Vairāk kā puse (58 %) ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem atzīst, ka ziņas par odu un knišļu aktivitāti šogad, neietekmēs viņu lēmumu par to vai brīvdienas pavadīt pie dabas. (22 % aptaujāto sniedz atbildi, ka noteikti neietekmēs un 36 % - ka drīzāk neietekmēs).

 

Savukārt salīdzinoši liela daļa respondentu – 26 % uzskata, ka odu knišļu aktivitāte drīzāk varētu ietekmēt un 14 % - ka noteikti ietekmēs lēmumu par brīvdienu pavadīšanu.

 

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 18. līdz 20. maijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 750 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem. No 25. lidz 27.maijam - 850, savukārt no 15. līdz 17.jūnijam - 800 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

 

Revita Logina

TNS Latvia klientu vadītāja
Sabiedrības uzvedības pētījumu eksperte
t 67 096 300
e revita.logina@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības