Īsumā par visu


Mediju pētījumi
   Reklāmas tirgus
   Interneta izmantošana
   Jauni klienti medijiem


Mārketinga pētījumi
   Klientu piesaiste
   Lojālie klienti
   Darbinieku piesaistība
   Mārketinga komunikācijas
   Mode un skaistumkopšana


Sociālie pētījumi
   Iedzīvotāju nosakņojums


Tehnoloģijas & risinājumi
   Reklāmas budžeta plānošana


Paralēlā darbība
   S3 sacensības


Arhīvs


www.tns.lv


Kādu plānot Jūsu uzņēmuma reklāmas budžetu?
Cik daudz šim nolūkam tērē Jūsu tiešie konkurenti?

 

29.09.2009. Neapšaubāmi, ka tirgus lejupslīdes periodā ir svarīgi turpināt reklāmas un mārketinga aktivitātes. Jo brīdī, kad tirgus atgūsies, lielākie ieguvēji būs tie, kas nepārtrauca investēt reklāmā. Bet kā būt drošam, ka ar ierobežotiem līdzekļiem tiks panākts vēlamais efekts? Vai konkurenti nav pastiprinājuši mārketinga aktivitātes, tādā veidā mēģinot palielināt savu tirgus daļu? Varbūt nozarē ir iestājies klusums, kas nozīmē, ka ar minimālu ieguldījumu Jūs varat iegūt maksimālu labumu?

 

Šādas lietas nav jāmēģina  uzminēt, bet skaidri jāzina!

 

TNS Latvia Reklāmu reģistra komanda šogad ir uzskaitījusi jau vairāk nekā 1,4 miljonus reklāmu! Vai Jūs zināt cik no tām ir Jūsu reklāmas un cik ir Jūsu konkurentu?

 

Izmantojot Reklāmu reģistra datus Jūs varat pilnībā pārzināt tieši sev svarīgo jomu, jo katra reklāma ir klasificēta , kā rezultātā tiek sniegts kopskats par 112 dažādām nozarēm un 721 produktu grupu. TNS Latvia Latvijas mediju reklāmas tirgus izpēti veic jau kopš 1994. gada, kas ļauj novērtēt reklāmas tendences un sniedz iespēju veikt ilgtermiņa reklāmas apjomu analīzi, kas palīdzēs Jūsu turpmāko plānu izstrādē.

 

TNS Latvia dati parāda, ka dažas nozares joprojām reklamējas sevišķi aktīvi. Vislielākais kāpums 2009.gada periodā no janvāra līdz jūlijam, salīdzinot ar 2008.gada to pašu periodu, ir vērojams konsultējošo pakalpojumu reklāmām (pieaugums par 53 %) un alkoholisko dzērienu reklāmām (+52 %). Tāpat būtisks pieaugums ir vērojams, mēbeļu reklāmām (+32 %), drošības pakalpojumu reklāmām (+27 %) mazumtirdzniecības nozares reklāmās (+ 26 %), kā arī piena un siera produktu reklāmām (+10 %). Ja Jūsu uzņēmums pārstāv kādu no šīm nozarēm, vai Jūsu ieguldījumi reklāmā ir atbilstoši nozares rādītājiem?

 

Vēlaties uzzināt kā tieši tiek reklamēti ar Jūsējiem konkurējošie produkti, kādi vārdi un vizuālā forma ir izmantota? Jums ir pieejami vairāk nekā 34 tūkstoši TV reklāmu un vairāk nekā gadu ilgs preses un radio ierakstu arhīvs.

 

Mums nav „standarta atskaišu”, apsolām, ka atradīsim tieši Jums vispiemērotāko risinājumu, kas Jums dos zināšanas par Jūsu nozarē notiekošo un sekmēs Jūsu uzņēmuma attīstību!

 

Oskars Rumpēters

TNS Latvia Adex klientu atbalsta vadītājs
Reklāmas nozares pētījumu eksperts
t 67 096 300
e oskars.rumpeters@tns.lv

 

© 2017 TNS Latvia | Autortiesības