Īsumā par visu


Pētījumu industrija
   2008.gads pētījumu nozarē
   Vēl efektīvākas iespējas
   Eirobarometra pētījums


Mediju pētījumi
   Reklāmas tirgus
   Eirovīzijas skatīšanās
   Reklāmu investīciju atdeve


Mārketinga pētījumi
   Reklāmu efektivitāte
   Tendences darba tirgū


Sociālie pētījumi
   EP vēlēšanas
   EuroPolis projekts


Tehnoloģijas & risinājumi
   Interneta aptaujas
   Intervētāju darbs
   Noslēpumainais klients


Paralēlā darbība
   Golden Hammer
   TNS komanda sporto


Arhīvs


www.tns.lv


TNS Latvia atbalsta starptautisko reklāmas festivālu Golden Hammer

 

17.06.2009. No 2009.gada 11. līdz 12.jūnijam Jūrmalā norisinājās jau 10-tais starptautiskais reklāmas festivāls Golden Hammer, un mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia kā semināru dienas partneris jau tradicionāli atbalstīja šo mediju un reklāmas nozarē svarīgo pasākumu. Mēs uzskatām, ka tā ir mūsu sociālā atbildība arī grūtos laikos palikt kopā un turpināt sniegt savu atbalstu nozīmīgiem nozares pasākumiem - Golden Hammer kā starptautiskks reklāmas festivāls sniedz būtisku ieguldījumu gan Latvijas, gan Austrumeiropas reklāmas tirgus attīstībā.

 

Golden Hammer ietvaros ar lekcijām uzstājās arī vairāki TNS lektori. 11.jūnijā ar lekciju "Digitālo tehnoloģiju ietekme uz pētniecību un datu pieejamību nākotnē " viesojās lektore no Krievijas - Inessa Ishunkina no TNS Russia. Savukārt 12.jūnijā Baltijas mārketinga direktoru forumā ar tendencēm mediju patēriņā jomā auditoriju iepazīstināja Margo Veskimagi no TNS Emor, TNS vadītājs Baltijas valstīs.

 

 

Ar reklāmas festivāla Golden Hammer  apbalvoto darbu sarakstu varat iepazīties šeit: http://www.hammer.lv/?id=2

 

Apsveicam visus Golden Hammer apbalvojumu ieguvējusu un novēlam arī turpmāk radošus mediju, reklāmu un integrēto mārketinga komunikāciju risinājumus!

 

Laura Briča

TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības