Īsumā par visu


Pētījumu industrija
   2008.gads pētījumu nozarē
   Vēl efektīvākas iespējas
   Eirobarometra pētījums


Mediju pētījumi
   Reklāmas tirgus
   Eirovīzijas skatīšanās
   Reklāmu investīciju atdeve


Mārketinga pētījumi
   Reklāmu efektivitāte
   Tendences darba tirgū


Sociālie pētījumi
   EP vēlēšanas
   EuroPolis projekts


Tehnoloģijas & risinājumi
   Interneta aptaujas
   Intervētāju darbs
   Noslēpumainais klients


Paralēlā darbība
   Golden Hammer
   TNS komanda sporto


Arhīvs


www.tns.lv


Latvijas mediju reklāmas tirgus 2009.gada pirmajos četros mēnešos

 

17.06.2009. Šoreiz iedziļināsimies šī gada pirmo 4 mēnešu reklāmas apjomos TV, presē un radio. Salīdzinot 2009. gada janvāra – aprīļa datus ar atbilstošo laika periodu 2008. gadā redzams, ka visos medijos reklāmu apjoms samazinājies gan pēc reklāmas gadījumu skaita, gan apjoma (minūtes TV un radio un cm2 presē).

 

Ja 2008. gadā no janvāra līdz aprīlim televīzijā tika reģistrētas 424 680 reklāmas, tad šogad par 27 % mazāk – 311 538 reklāmas. Prese reklāmu skaita ziņā piedzīvojusi lielāko kritumu – no 47 377 reklāmām 2008. gada pirmajos 4 mēnešos līdz 27 041 reklāmai šogad jeb par 43 % mazāk. Radio reklāmu skaits šajā laika posmā ir samazinājies par 28 %, no 171 622 reklāmām 2008. gada janvārī – aprīlī līdz 122 914 reklāmām šogad.

 

Samazinoties reklāmu skaitam, protams, krītas arī reklāmu kopējais garums TV un radio un laukums preses izdevumos.

 

Televīzijā kopējais raidīto reklāmu ilgums 2009. gada pirmajos 4 mēnešos ir 125 713 minūtes jeb 87 diennaktis nepārtrauktas reklāmas, kas tomēr ir par 26 % mazāk nekā šajā laika posmā 2008. gadā. Arī radio reklāmas kopējais garums ir samazinājies par 26 % un šogad no janvāra līdz aprīlim radio stacijās kopā raidīta 56 061 minūte reklāmas jeb gandrīz 39 diennaktis. Presē izvietotās reklāmas kopējais laukums 2009. gada pirmajos 4 mēnešos bija 4 685 496 kvadrātcentimetri jeb 468 kvadrātmetri, kas salīdzinot ar 2008. gada pirmajiem 4 mēnešiem ir par 41 % mazāk.

 

 

 

 

 

 

 

Mediju izlase 2008. un 2009. gada janvārī - aprīlī

 

TV kanāli

3+, LNT, LTV1, LTV7, MTV Latvija, PBK, PBMK, RenTV Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5 Riga, TV6.

 

Laikraksti

5 min, 7 Sekretov, Atpūta.TV, Biznes & Baltija, Čas, DB Gazele, DB Tavs nams, Diena, Dienas Bizness, Digital Times, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms, MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Nedēļa. Kabatā, Reklama.lv, Rīgas Balss, Rīgas Santīms, Subbota, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas Programma, TV Programma, Vesti, Vesti Segodņa.

 

Žurnāli

36,6, Arhitektura i Dizain Baltii, Auto Bild Latvija, B&B Ņedvižimostj, B&B Pulss, Biznes & LV, Būvēt, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, DB Impulss, DB Numurs, Deko, Digital Times, Doctus, Eva & Adam, FHM, GEO, Horošo!, Ieva, Ievas Māja, Ievas Veseība, Ilustrētā Pasaules Vēsture, Ilustrētā Zinātne, Joy, Kapitāls, Kas Jauns, Kas Jauns speciālizlaidums, Klubs, Latvijas Architektura, Latvijas Ārsts, Latvijas Būvniecība, Leģendas, Lietišķā Diena, Lilit, Lilit (lat), L'Officiel, Ļubļu, Māja, Māja Dzīvoklis, Mājas & Dārzs, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, Marta (rus), Men's Gadgets, Mūsmājas, Nedēļa, Nedēļa The World in ..., Next, Otkrito, Otkrito speciālizlaidums, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Podium Art, Popcorn, Praktiskā Būvniecība, Privātā Dzīve, Rīgas Balss, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi, Saldā Dzīve, Santa, SestDiena, Shape, Sīrups, Sporta Avīze, Šūpulītis, Tavs Veselības Kalendārs, TV izklaide, Una, Vakara Ziņas, Veselība, Vip Lounge, Vip Lounge LV.

 

Radio stacijas

Doma Laukums, European Hit Radio, Fit FM, Jumor FM, Krievijas Hiti, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Mix FM, Pik FM, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Star FM, SWH Rock.

 

Oskars Rumpēters

TNS Latvia Adex klientu atbalsta vadītājs
Reklāmas nozares pētījumu eksperts
t 67 096 300
e oskars.rumpeters@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības