Īsumā par visu


Pētījumu industrija
   2008.gads pētījumu nozarē
   Vēl efektīvākas iespējas
   Eirobarometra pētījums


Mediju pētījumi
   Reklāmas tirgus
   Eirovīzijas skatīšanās
   Reklāmu investīciju atdeve


Mārketinga pētījumi
   Reklāmu efektivitāte
   Tendences darba tirgū


Sociālie pētījumi
   EP vēlēšanas
   EuroPolis projekts


Tehnoloģijas & risinājumi
   Interneta aptaujas
   Intervētāju darbs
   Noslēpumainais klients


Paralēlā darbība
   Golden Hammer
   TNS komanda sporto


Arhīvs


www.tns.lv


Eirovīzija populārāka Igaunijā

 

17.06.2009. TNS Latvia, sadarbībā ar kolēģiem Igaunijā (TNS EMOR) un Lietuvā (TNS Gallup) , ir apkopojusi 54. Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanos mājas TV ekrānos.

 

Negaidīti augsti reitingi ir sasniegti Igaunijā, kur Eirovīzijas fināla tiešraidi kanālā ETV vērojuši vidēji 32.2 % jeb 413 tūkstoši Igaunijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Vērā ņemami, ka tie ir bijuši 75.2 % no visiem tā brīža TV vērotājiem. Arī abu pusfinālu reitingi Igaunijā ir bijuši visaugstākie starp Baltijas valstīm. Pirmo pusfinālu vērojuši 12.9 %, jeb 165 tūkstoši, savukārt otro pusfinālu – 26.9 % jeb 344 tūkstoši Igaunijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

 

Arī Lietuvā Eirovīzijas dziesmu konkurss pie mājas TV ekrāniem pulcējis vērā ņemamu iedzīvotāju skaitu. Fināla tiešraidi kanālā LTV vērojuši vidēji 23.9 % jeb 776 tūkstoši Lietuvas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Līdzīgi kā Igaunijā, tie ir bijuši 72 % no visiem tā brīža TV skatītājiem. Konkursa pirmo un otro pusfinālu vērojuši attiecīgi 10.9 % jeb 353 tūkstoši un 20.5 % jeb 666 tūkstoši Lietuvas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

 

Latvijā Eirovīzijas konkurss šogad nav guvis tik lielu skatītāju atsaucību kā iepriekšējos gados. Augstāko reitingu ir sasniegusi otrā pusfināla tiešraide, kad tajā startēja Latvijas pārstāvis Intars Busulis. To vērojuši vidēji 15.9 % jeb 346 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Fināla tiešraidi kanālā LTV1 vērojuši vidēji 14.3 % jeb 312 tūkstoši, savukārt pirmo pusfinālu – 9 % jeb 197 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

 

 

Mārtiņš Traubergs (Miks)

TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors
Mediju nozares pētījumu eksperts
t 67 096 300
e martins.traubergs@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības