Īsumā par visu


Pētījumu industrija
   TNS un WPP/Kantar
   Mārketings recesijas laikā


Paralēlā darbība
   TNS Latvia gada konference


Mediju pētījumi
   Mediju pētījumi 2008.gadā
   Reklāmas tirgus
   Starpmediju plānošana


Mārketinga pētījumi
   Mārketinga budžeti
   Ēšanas ieradumi


Sociālie pētījumi
   Laimes priekšnoteikumi


Tehnoloģijas & risinājumi
   Iepirkšanās process
   Nākotnes prognozēšana
   Zīmolu komunikācija


Arhīvs


www.tns.lv


Būvējam nākotni kopā

 

09.12.2008. 2008. gada oktobrī starptautiskais pētījumu un tirgus informācijas koncerns TNS pievienojās Kantar Group un tagad strādā šīs WPP informācijas, izpratnes un konsultāciju divīzijas ietvaros.

 

Kantar Group ir viens no lielākajiem pētījumu, prognožu un konsultāciju tīkliem pasaulē. Apvienojot talantīgus speciālistus vairāk nekā 20 pētnieciskajos uzņēmumos, grupas mērķis ir, sniedzot prognozes globālajai biznesa kopienai, kļūt par vadošo uzņēmumu šajā nozarē. Grupā strādā vairāk nekā 26 500 darbinieku 80 valstīs visā pasaulē. Grupas darbība aptver visas pētījumu un konsultāciju disciplīnas un tādējādi nodrošina saviem klientiem biznesa prognozes attiecībā uz ikvienu patēriņa cikla posmu. Grupas pakalpojumus izmanto vairāk nekā puse Fortune Top 500 uzņēmumu. Kantar Group īpašnieks ir WPP Group plc. Plašāka informācija atrodama www.kantargrouptns.com

 

TNS ir viena no vadošajām aģentūrām politisko un sociālo aptauju jomā, lielākais patēriņa datu, reklāmu reģistra un informācijas monitoringa, kā arī TV un radio auditorijas pētījumu datu piegādātājs.

 

TNS stratēģiskais mērķis ir būt atpazītam kā pasaules līderim, piegādājot saviem klientiem padziļinātu izpratni un informāciju ar augstu pievienoto vērtību, tādējādi palīdzot klientiem pieņemt efektīvākus lēmumus. www.tns-global.com

 

Līdz ar šo soli pētījumu nozares attīstībā, tagad arī visiem TNS Latvia klientiem ir pieejama vēl plašāka mārketinga informācijas un rekomendāciju bāze. Tādējādi, papildus mūsu uzņēmuma speciālistu sagatavotajai informācijai un pētījumiem šajā, jau divdesmitajā Tava Neredzamā Sabiedrotā numurā, mēs esam pagodināti saviem klientiem piedāvāt ieskatīties arī WPP un Kantar Group datu bāzēs piedāvātos dažādu autoru darbos par aktuālām ekonomikas un mārketinga tēmām, piemēram, materiālos no rakstu sērijas "Kā izmantot lejupslīdi savā labā", "Svarīgākais par mārketingu recesijas laikā", "Kādēļ recesijas laikā atmaksājas investīcijas reklāmā" vai "Izdzīvošanas taktika". Mēs ceram, ka šajā – mūsu jubilejas numurā - atradīsiet jaunus faktus, datus, idejas un - galvenais! – iedvesmu katrs sava un savu klientu biznesa tālākajai attīstībai.

 

No savas puses mūsu uzņēmuma TNS Latvia vārdā vēlos izmantot iespēju un pateikties jums - mūsu klientiem un sadarbības partneriem - par veiksmīgo sadarbību šajā gadā. Un lai mums kopā izdodas būvēt nākotni arī Jaunajā gadā! Paldies jums!

 

Vēlot izturību, veiksmi un pamatotu informācijas bāzi jūsu lēmumiem,

ar cieņu,

 

Ginta Krivma

TNS Latvia valdes priekšsēdētāja
sociālpsiholoģe, MBA, vadībzinību doktorante
t 67 039 300
e ginta.krivma@tns.lv



© 2017 TNS Latvia | Autortiesības