Īsumā par visu


Pētījumu industrija
   TNS un WPP/Kantar
   Mārketings recesijas laikā


Paralēlā darbība
   TNS Latvia gada konference


Mediju pētījumi
   Mediju pētījumi 2008.gadā
   Reklāmas tirgus
   Starpmediju plānošana


Mārketinga pētījumi
   Mārketinga budžeti
   Ēšanas ieradumi


Sociālie pētījumi
   Laimes priekšnoteikumi


Tehnoloģijas & risinājumi
   Iepirkšanās process
   Nākotnes prognozēšana
   Zīmolu komunikācija


Arhīvs


www.tns.lv


Latvijas medijos visbiežāk reklamētās nozares un zīmoli 2008. gada pirmajos 10 mēnešos

 

09.12.2009. Kuru nozaru reklāmdevēji šī gada pirmajos 10 mēnešos ir izvietojuši visvairāk reklāmu? Kas ir visbiežāk reklamētie zīmoli šogad? Kādas nozares pārstāv šie zīmoli? Kuros medijos un cik daudz tie ir sastopami? Ko reklāmdevēji ir vēlējušies visbiežāk pateikt?

 

Aplūkojot piecas nozares, kas no šī gada janvāra līdz oktobrim tikušas visbiežāk reklamētas, iegūstam šādu sarindojumu.

 

 

Kā redzams, tad visvairāk reklāmu kopumā izvietojuši sakaru un biroja aprīkojuma nozares pārstāvji, visbiežāk izvēloties televīziju, kurā noraidītas vairāk nekā 165 tūkstoši šīs nozares reklāmu. Bizness, finansu pakalpojumi un nekustamais īpašums kopā reklamēts 189 tūkstošus reižu, visvairāk reklāmas piedāvājot TV skatītājiem. Trešā populārākā nozare ir kosmētika un higiēna, bet ceturtajā vietā ierindojas izklaides, kultūras un atpūtas nozare, kas atšķirībā no citām nozarēm visbiežāk ir reklamēta radio ēterā. Pārtikas produktu nozare noslēdz šo TOP 5, izvietojot kopumā 143 tūkstošus reklāmu TV, radio un preses izdevumos.

 

Tagad noskaidrosim, kurus zīmolus reklāmdevēji ir izvēlējušies izcelt visbiežāk.

 

 

Tele2 zīmola reklāmas šī gada pirmajos 10 mēnešos kopā TV, radio un presē ir reģistrētas 26 tūkstošus reižu. Nedaudz mazāk – 23 tūkstošos reklāmu ir reklamēts Maximas zīmols. Trešajā vietā ir Zelta Zivtiņa ar gandrīz 19 tūkstošiem reklāmu. Savukārt ar 18 tūkstošiem reklāmu ceturtajā vietā ierondojas Swedbankas zīmols (ērtākai datu apstrādei līdz 2008.gada beigām Reklāmu reģistra datos esam saglabājuši iepriekšējo zīmola nosaukumu - Hansabanka). Visbiežāk reklamēto zīmolu TOP 5 noslēdz Coca Cola ar 14 tūkstošiem reklāmas gadījumu.

 

Tā kā visbiežāk reklāmdevēji savu nozīmīgāko zīmolu popularizēšanai izvēlējušies televīziju, aplūkosim, kuras ir visvairāk pārraidītās TV reklāmas. Kā arī to, ko ar šīm reklāmām reklāmdevēji ir vēlējušies pateikt skatītājiem.

 

 

Mediju izlase

 

Laikraksti

5 min, 7 Sekretov, Atpūta.TV, B&B Banki & Finansi, Bizness & Baltija (kr.), Čas, DB Gazele, DB Latvijas 800 miljonāri, DB Vides attīstība, Diena, Diena Tūrisms, Dienas Bizness, Digital Times, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms, MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Reklama.lv, Rīgas Balss, Rīgas Santīms, Subbota, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas programma, TV Programma, Vesti, Vesti Segodņa

 

Žurnāli

36,6, Arhitektura i Dizain Baltii, Auto Bild Latvija, B&B Ņedvižimostj, B&B Pulss, Biznes & LV, Būvēt, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, DB Numurs, Deko, Digital Times, Doctus, Eva & Adam, FHM, Horošo!, Ieva, Ievas Māja, Ilustrētā Zinātne, Impulss, Joy, Kapitāls, Kas Jauns, Kas Jauns speciālizlaidums, Klubs, Latvijas Architektura, Latvijas Ārsts, Latvijas Būvniecība, Lietišķā Diena, Lilit LV, Lilita, Ļubļu, Māja, Māja Dzīvoklis, Mājas & Dārzs, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, MG, Mūsmājas, Nedēļa, Nedēļa The World in ..., Next, Otkrito, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Podium Art, Popcorn, Praktiskā Būvniecība, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi, Santa, SestDiena, Shape, Sīrups, Sporta Avīze, Šūpulītis, TV Iklaide, Una, Veselība, Vip Lounge, Vip Lounge LAT

 

TV kanāli

LTV1, LTV7, LNT, TV3, PBK, TV5, 3+, RenTV Baltija, MTV Latvija, PBMK, TV6

 

Radio stacijas

Radio SWH, Radio SWH+, SWH Rock, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Latvijas Radio 4 Doma Laukums, Star FM, Radio Skonto, Mix FM, PikFM, Fit FM, EHR, Krievijas Hiti

 

Oskars Rumpēters

TNS Latvia Adex klientu atbalsta vadītājs
Reklāmas nozares pētījumu eksperts
t 67 096 300
e oskars.rumpeters@tns.lv



© 2017 TNS Latvia | Autortiesības