Īsumā par visu


Pētījumu industrija
   2007.gads pētījumu nozarē


Mediju pētījumi
   Reklāmas tirgus
   Mediju patērētājs
   Iepirkšanās internetā


Mārketinga pētījumi
   TNS Auto konference
   Reklāma lielveikalos
   Tūrisma nozares attīstība
   Uzņēmējdarbības vide Latvijā


Sociālie pētījumi
   Dzīves kvalitāte
   Jāņu svinēšana


Tehnoloģijas & risinājumi
   Noslēpumainais klients


Paralēlā darbība
   Paralēlā darbība


Arhīvs


www.tns.lv


Lielveikalu apmeklētāji pamana reklāmu monitorus

 

06.2008. Vairāk nekā 4/5 Rīgas lielveikalu un tirdzniecības centru apmeklētāju (81 % jeb ~416.000) ir ievērojuši tajos izvietotos reklāmu monitorus, liecina reklāmas aģentūras Market Media sadarbībā ar mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūru TNS Latvia šā gada pavasarī veiktā Rīgas un Pierīgas iedzīvotāju – lielveikalu apmeklētāju – aptauja.

 

Rīdzinieki aktīvi apmeklē lielveikalus

 

Aptuveni 2/3 no Rīgas un Pierīgas iedzīvotājiem 15 līdz 64 gadu vecumā (67 % jeb ~514.000) laika periodā no 2008.gada februāra līdz maijam bija apmeklējuši kādu no pētījumā aptvertajiem 7 Rīgas lielveikaliem vai tirdzniecības centriem, kuros ir izvietoti Market Media reklāmu monitori.

 

Lielākā daļa respondentu lielveikalus apmeklē vismaz reizi nedēļā (59 %) - tai skaitā aptuveni katrs desmitais aptaujātais lielveikalus apmeklē katru vai gandrīz katru dienu (9 %), aptuveni piektdaļa aptaujāto lielveikalus apmeklē 3-5 reizes nedēļā (19 %), savukārt gandrīz trešā daļa - 1-2 reizes nedēļā (31 %).

 

Lielākā daļa lielveikalu apmeklētāju pamana reklāmu monitorus

 

Aptuveni 4/5 no aptaujātajiem lielveikalu un tirdzniecības centru apmeklētājiem (81 % jeb ~416.000) ir ievērojuši reklāmu monitorus kādā no pētītajiem lielveikaliem vai tirdzniecības centriem. Salīdzinot ar iepriekšējo pētījumu, ir procentuāli palielinājies aptaujāto skaits, kuri ir ievērojuši reklāmas uz monitoriem lielveikalos (no 72 % 2006.gada pētījumā līdz 81 % 2008.gada pētījumā).

 

 

 

Visbiežāk monitori ir ievēroti t/p Alfa, kur tos pamanījuši 73 % jeb ~302.000 no monitorus ievērojušiem lielveikalu apmeklētājiem. Vairāk nekā puse no aptaujātajiem (55 % jeb ~ 228.000 monitorus ievērojušie lielveikalu apmeklētāju) reklāmu monitorus ir ievērojuši t/c Domina.

 

Reklāmas monitorus ievērojušo lielveikalu apmeklētāju profils ir līdzīgs no lielveikala uz lielveikalu: lielākā daļa no viņiem ir 15-44 gadu vecumā (74 %), vairāk nekā 4/5 apmeklētāju ir vismaz vidēji ienākumi (82 % no respondentiem ienākumi pārsniedz 120 latus uz cilvēku ģimenē, to skaitā vairāk nekā ceturtajai daļai ir augsti ienākumi – 27 % tie pārsniedz 300 latus uz cilvēku ģimenē), un galvenokārt tie ir rīdzinieki (76 %).

 

Detalizēta pētījuma atskaite ir pieejama reklāmas aģentūrā Market Media.

 

Par pētījumu

Pētījumu mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia veica no 2008.gada 2.aprīļa līdz 6.maijam, aptaujājot 416 Rīgas un Pierīgas iedzīvotājus 15-64 gadu vecumā. Izlase ir reprezentatīva Rīgas un Pierīgas iedzīvotāju 15-64 gadu vecumā ģenerālajam kopumam, kas ir ~762.000 iedzīvotāji.

 

Intars Āboms

TNS Latvia projektu vadītājs
Reklāmas efektivitātes pētījumu eksperts
t 67 096 300
e intars.aboms@tns.lv



© 2017 TNS Latvia | Autortiesības