Īsumā par visu


TNS Latvijā
   TNS 2006.gadā


Paralēlā darbība
   Konferences
   TNSab auditorija


Mediju pētījumi
   Jaunumi mediju pētījumos
   Mediju patēriņš
   Reklāmas tirgus


Mārketinga pētījumi
   Globālie zīmoli
   Attīstības iespējas nākotnē


Sociālie pētījumi
   Apmierinātība ar darbu
   Lieldienas


Tehnoloģijas & risinājumi
   FutureView™
   Ko vēlas patērētājs?
   Zīmola sniegums


Jaunie darbinieki
   Jaunie darbinieki


Arhīvs


www.tns.lv



03.2007. Marts TNS Latvia ir bijis darbīgs mēnesis. Marta sākumā TNS Latvia projektu direktore Ilva Pudule mārketinga sasniegumu konferencē Password 2007 lasīja lekciju par efektīvākajiem komunikācijas kanāliem B2B mārketinga realizēšanai. Savukārt no 20. līdz 22. martam, norisinājās jau otrais  Latvian Art Directors Club rīkotais radošās izcilības festivāls ADwards , kurā par balvām cīnījās Latvijas radošie talanti un kuru atbalstījām arī mēs. ADwards ietvaros notika arī redošo lekciju un semināru diena, kurā klausītājus ar kvalitatīvo pētījumu metodēm kā instrumentiem ceļā uz jaunām idejām iepazīstināja TNS Latvia kvalitatīvo pētījumu projektu vadītājs Dmitrijs Ščegoļevs. Šoreiz sadaļā Paralēlā darbība jums būs iespēja arī aplūkot Tava Neredzamā Sabiedrotā auditorijas apskatu un mūsu lasītāju komentārus.

Mārketinga sasniegumu konference Password un radošās izcilības festivāls ADwards noslēdzies

Mārketinga sasniegumu konferences Password 2007 dalībniekiem bija iespēja klausīties arī TNS Latvia projektu direktores Ilvas Pudules lekciju par efektīvākajiem komunikācijas kanāliem B2B mārketinga realizēšanā. Kur un kā uzrunāt B2B auditoriju? Mūždien aizņemtais un skrejošais uzņēmuma vadītājs ir gards kumoss katram reklāmdevējam, kura mērķis ir sasniegt B2B mērķauditorijas pārstāvi. Bet ar kuru mediju starpniecību var noķert viņa uzmanību? Un, kad tas ir panākts, ko lai viņam saka? Lai rastu atbildi, Ilva savā lekcijā sniedza ieskatu šādos jautājumos - Kurus komunikācijas kanālus patērē B2B mērķauditorijas pārstāvji? Kādas ir uz šo mērķa grupu vērstās reklāmas (daži Latvijas piemēri)? Kā šīs reklāmas ir mainījušās laika gaitā (piemēri no nesenās pagātnes)?Kā vienā patērētājā var sadzīvot divi dažādi - B2B un B2C-mērķauditoriju pārstāvji? Arī Jums piedāvājam iepazīties ar lekcijas pārskatu šeit.

 

Otrajā radošās izcilības festivālā ADwards TNS Latvia jau tradicionāli atbalstīja kategoriju SOCIĀLĀ REKLĀMA. TNS Latvia speciālbalvu saņēmā sociālo klipu sērija Parazīti, kuras autori ir reklāmas aģentūras ZOOM radošais kolektīvs. Sociālās reklāmas mērķis ir uzrunāt sabiedrību, uzrunāt indivīdu sirdsapziņu, un tieši to panāk reklāma pret mūzikas pirātismu Parazīti . Vēlreiz apsveicam darba autorus un novēlam panākumus turpmāk!


Laura Briča

TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības