Īsumā par visu


TNS Latvijā
   Mediju petijumi 2006. gadā


Paralēlā darbība


Mediju pētījumi
   Reklāmu līderi
   TV un radio attīstība


Mārketinga pētījumi
   Reklāma lielveikalos


Sociālie pētījumi
   Dzīvošana Latvijā
   Eirobarametrs


Tehnoloģijas & risinājumi
   TNS Atlas™
   Klientu apkalpošanas indekss
   TNS Metrix™
   Patērētāju TRI*M™


Karjeras attīstība
   Karjeras attīstība


Arhīvs


www.tns.lv



12.2006. 2006. gadā TNS Latvia ir attīstījusies un turpinājusi ieviest jaunas idejas, un līdz ar uzņēmumu ir attīstījušies arī mūsu darbinieki. Ar TNS Latvia darbinieku karjeras pakāpieniem vēlamies iepazīstināt arī Jūs.

 

Signe Hokonena
Projektu vadītāja
Radio pētījumi un patēriņa pētījumi

 

Mans karjeras veiksmes stāsts aizsākās tālajā 2000.gadā mazumtirdzniecības pētījumu uzņēmumā Profindex , kur veicu projektu vadītāja asistentes pienākumus. Uzsākot darbu, pētījumu pasaule man šķita sveša un neizprotama. „Kā tiek veikts pētījums?” , „kā apstrādā iegūtos rezultātus?” un „kā iegūto informāciju var izmantot?” – tie bija jautājumi, uz kuriem sākotnēji man atbildi sniedza gan blakus esošie kolēģi, gan arī Latvijas Universitātē iegūtās zinības.

Pēc nepilna gada darbošanās mazumtirdzniecības pētījumu jomā, man tika piedāvāta iespēja strādāt Baltijas Datu namā par mārketinga pētījumu projekta vadītājas asistenti. Ilgi nedomādama piekritu pieņemt piedāvājumu, jo mārketinga pētījumu joma šķita saistošāka un daudzsološāka, raugoties no radošo iespēju aspekta. Manas cerības arī attaisnojās, jo lai arī sākotnēji pildīju asistentes darbus, tomēr laika gaitā un daļēji arī uzņēmuma restrukturizācijas rezultātā kļuvu par analītiskās nodaļas speciālisti, kam nepieciešama ne tikai spēcīga loģiskā domāšana, bet arī radoša pieeja iegūto rezultātu apkopošanā. Jāatzīmē, ka 2004. gadā Baltijas Datu nams mainīja savu nosaukumu un kļuva par TNS Latvia .

Jau pirmajos darba gados, ko strādāju pētījumu jomā, sapratu, ka varbūt ne tagad un tūlīt, bet noteikti kaut kad vēlāk savas zināšanas un pieredzi vēlēšos izmantot, veicot arvien atbildīgākus un sarežģītākus pienākumus. Tādēļ šī gada pavasarī pieņēmu jaunu izaicinājumu – pildīt Nacionālā Mediju pētījuma projekta vadītāja asistentes pienākumus ar mērķi pēc nepieciešamās pieredzes iegūšanas kļūt par projektu vadītāju. Ilggadējā pieredze analītiķes darbā un iegūto zināšanu par mediju pētījumiem rezultātā no šī gada oktobra vadu radio auditorijas pētījumu, kā arī patēriņa pētījumu „Mērķa Grupu Indekss”. Tagad uz jautājumiem „kā tiek veikts pētījums?” , „kā apstrādā iegūtos rezultātus?”  un "kā iegūto informāciju var izmantot ?" atbildi sniedzu TNS Latvia klientiem.



Elīna Krūze

Projektu vadītāja
Preses, Interneta pētījumi

 

TNS Latvia es sāku strādāt 2001. gadā par TV reklāmu monitorētāju. Paralēli darbam TNS Latvia, 2003. gadā es absolvēju Rīgas Tehnisko Universitāti, kur tika iegūts maģistra grāds inženierzinātnēs. Norisinoties dažādām pārstrukturizācijām projektos, Nacionālo Mediju Pētījumu projekts meklēja vecāko asistentu. Man tā likās lieliska iespēja turpināt karjeru TNS Latvia. Es izturēju konkursu uz šo amatu un 2005. gadā sāku strādāt NRS projektā. Ar dažāda veida pētījumiem jau tiku saskārusies studiju laikā. Asistējot šajā projektā ieguvu izpratni par mediju pētījumu specifiku. Šovasar esmu pieņēmusi jaunu izaicinājumu un šobrīd vadu preses un interneta auditorijas pētījumu projektus. Darbs mediju pētījumu jomā ir spraigs, dinamisks un interesants, ne mirkli neļaujot ieslīgt rutīnā!



Aija Dementjeva

Projektu vadītāja

 



Laine Lejasmeijere

Grāmatvede

 

Varbūt šai mirklī, lūkojoties uz mani, Tev šķiet, ka esi jau mani kaut kur manījis. Tad droši varu teikt: „Tu nemaldies!” TNS Latvia darbojos nu jau trešo gadu, un tiku ar Tevi iepazīstinātaTavs Neredzamamais Sabiedrotais #5 . Mediju, mārketinga un sociālo pētījumu vidi esmu iepazinusi pamazām un pamatīgi. Savas darba gaitas sāku vēl TNS Baltijas Datu namā kā intervētāja, turpinot darbu sekretariātā, tad Adex nodaļā kā TV reklāmu monitorētāja. Šobrīd TNS darbojos finanšu departamentā kā grāmatvede. Man ir dota lieliska iespēja likt lietā savas grāmatvedībā iegūtās zināšanas, kuras vēl turpinu apgūt Latvijas Universitātē Ekonomikas un vadības fakultātē. Esmu uzticīga pārbaudītām vērtībām, un tieši to es varu teikt par TNS Latvia.

TNS Latvia galvenā grāmatvede Inga Ozola saka tā: "Zināju, ka Laine studē grāmatvedību Latvijas Universitātē un arī par viņas darbu ADEX projektā biju dzirdējusi ļoti labas atsauksmes, tāpēc Laine likās ļoti piemērota šim amatam, kad radās nepieciešamība meklēt jaunu darbinieku grāmatvedībā. Priecē apņēmība un centība, ar kādu Laine ir ķērusies pie jauno pienākumu apgūšanas un pildīšanas."

 



Jānis Krauklis

Ražošanas un attīstības direktors

 

Profesionālo karjeru TNS Latvia sācis 2000. gadā, no Interneta tehnoloģiju speciālista kļūdams par jauno metodiku ieviešanas direktoru. Jānis ir izveidojis vairākus IT risinājumus – ADEX Clipping, iekšējās informācijas sistēmu un uzņēmuma mājas lapu; adaptējis Latvijas tirgum atbilstošas datu apstrādes programmas. Kopš 2003. gada Jānis savu karjeru izvēlējies turpināt tieši pētījumu sfērā, uzsākot vadīt Interneta auditorijas pētījumu Nacionālā Mediju Pētījuma ietvaros, un kopš 2005. gada vadīja visu Nacionālo Mediju Pētījumu (aptverot presi, radio, Internetu utt.). Projekta ietvaros ieviesis pētījuma datu apstrādes procesu automatizāciju. Šajā gadā Jānis ir pieņēmis jaunu izaicinājumu un uzsācis darbu ražošanas un attīstības direktora amatā.


 

Un šeit Jūs varat aplūkot mūsu neklātienes darbiniekus!


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības