Īsumā par visu


Pētījumu industrija
   Kas notiek Latvijā?


Paralēlā darbība


Mediju pētījumi
   Mediju patēriņš
   Media Intelligence
   Reklāmu līderi


Mārketinga pētījumi
   Auto ar atbildību
   Izvēlies Latvijas preci
   Mazumtirzdnieciba


Sociālie pētījumi
   Vasaras brīvdienas


Tehnoloģijas & risinājumi
   Fokusgrupas tiešsaistē


Arhīvs


www.tns.lv



Kādus medijus patērē uzņēmumu vadītāji Latvijā?

09.2006. Kādus medijus patērē uzņēmumu vadītāji Latvijā? Cik efektīvi mediji sasniedz vadītāju un uzņēmēju auditoriju? Uz šiem jautājumiem atbildes var sniegt Biznesa Omnibuss!

 

Kopš 2004. gada TNS Latvia divas reizes gadā veic īpašu pētījumu Biznesa Omnibuss, kurā telefoniski tiek aptaujāti 500 Latvijas ekonomiski aktīvo uzņēmumu un valsts iestāžu augstākā līmeņa vadītāji. Pētījumā vadītāji atbild uz dažādiem ar uzņēmējdarbību saistītiem jautājumiem un jautājumiem par informācijas tehnoloģiju izmantošanu uzņēmumā. Biznesa Omnibusa Rudens periodā papildus tiek pētīts arī mediju patēriņš – kādus preses izdevumus, kādus interneta medijus vadītāji izmanto un cik tie ir noderīgi vadītāju darbam .

 

Ar šī pētījuma starpniecību Jums paveras iespēja uzzināt, kādi ir uzņēmumos un valsts iestādēs strādājošo vadītāju preses lasīšanas un interneta lapu apmeklēšanas ieradumi – kurus preses izdevumus, kuras interneta lapas ir apmeklētākās uzņēmumu vadītāju auditorijā.

 

2006. gada rudens periodā pētījumā tiek plānots iekļaut ~ 60 preses izdevumus un ~ 40 interneta lapas .Pētījuma ietvaros vadītājiem tiek uzdoti jautājumi par:

 

preses lasīšanas ieradumiem: dienas laikrakstu un biznesa preses izdevumu lasīšana, lasīto numuru skaits un izdevuma lietderīgums uzņēmumu vadītāju darbā
interneta mājas lapu apmeklēšanas ieradumiem: pēdējo 7 dienu laikā apmeklētās uzņēmumu mājas lapas, meklētāji, portāli un vortāli. 

 

Iegūtie rezultāti ir reprezentatīvi Latvijas uzņēmumu ģenerālajam kopumam (~ 45 000 uzņēmumu). Padziļinātai datu analīzei būs pieejama informācija par uzņēmumu atrašanās vietu (reģions) , darbības nozari, darbinieku skaitu un apgrozījumu.

 

Nedaudz ieskatīsimies 2005. gada Biznesa Omnibusa mediju patēriņa rezultātos.

 

Ko lasa uzņēmumu vadītāji?

2005. gada rudenī no dienas laikrakstiem, kas iznāk 3 un vairāk reizes nedēļā, pēdējo divu nedēļu laikā pēc viena numura vidējās auditorijas lasītākie bija Diena, Dienas Bizness, Biznes & Baltija, Vesti Segognja un Latvijas Vēstnesis. Tomēr visaugstāko lietderīguma novērtējumu vadītāju un uzņēmuma vadītāju vidū ieguva Latvijas Vēstnesis , kuru par ļoti noderīgu, vai drīzāk noderīgu darbam uzskatīja 92 % šī izdevuma lasītāju.

 

Top 5 lasītākie dienas izdevumi pēc viena numura vidējās auditorijas (Cover %) un  izdevuma lietderīgums darbam, % no lasītājiem.

 

Biznesa Omnibusa dati liecina, ka 2005. gada rudenī internetu pēdējo sešu mēnešu laikā bija lietojuši 84 % no aptaujātajiem vadītājiem. Uzņēmumu vadītāju un firmas īpašnieku vidū Top 5 apmeklētākās interneta lapas bija Hanzanet.lv, Delfi.lv , Google.lv , Inbox.lv , Likumi.lv .

Top 5 pēdējo 7 dienu laikā apmeklētās interneta lapas

 

Elīna Krūze

TNS Latvia projektu vadītāja
Preses, radio, interneta, patēriņa pētījumi

 

 


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības