Īsumā par visu


TNS Pasaulē
Nākotnes pētījumi
Elektronisko mediju pētījumi


Mediju pētījumi
Reklāmu reģistrs


Mārketinga pētījumi
Arēna Rīga
Auto tirgus
Kompāniju reitingi


Sociālie pētījumi
Eirobarometrs
Latvija līgo!


Tehnoloģijas & risinājumi
Jauna pētniecības metode


Jaunie darbinieki
Jaunie darbinieki


Arhīvs


www.tns.lv



Latvijas mediju reklāmas tirgus 2006.gada pirmajos četros mēnešos 

Televīzija 

06.2006. 2006. gada pirmajos četros mēnešos TV reģistrēts 318 981 reklāmas gadījums, kas, salīdzinot ar pērno gadu, ir par 35 % vairāk (2005. gada pirmajos četros mēnešos tika noraidītas 236 837 reklāmas). Televīzijā reklāmas apjoms pieaudzis līdz 7 542 675 sekundēm, kas ir par 25 % vairāk kā 2005. gada pirmajos četros mēnešos, kad reklāmas apjoms bija 5 637 491 sekundes.

2006. gada Jan–Apr visbiežāk translētās TV reklāmas pēc noraidīšanas biežuma:




 

TV pētījuma mediju izlase

LTV1, LTV7, LNT, TV 3, PBK, TV 5, 3+, RenTV Baltic


Prese

Savukārt presē 2006. gada pirmajos četros mēnešos reģistrēti 58 472 reklāmas gadījumi, kas, salīdzinot ar 2005. gada tādu pat periodu, ir par 3 % mazāk (2005. gadā – 59 937 reklāmas). Presē reklāmas apjoms sasniedzis 8 095 061 cm2 apjomu, kas ir par 6 % vairāk, jo 2005.gada četros mēnešos bija 7 619 269 cm2.

 

Preses pētījuma mediju izlase

Laikraksti:

5 min, 7 Sekretov, Atpūta.TV, Bizness & Baltija, BB Ņedvižimostj, BB Vistavka, BB Stiļ Žizni, Čas, Diena, Dienas Bizness, DB Finanses, DB Tavs nams, DB Veiksmīgs un vesels, Digital Times, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms, MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Reklama, Rīgas Balss, Rīgas Santīms, Rīgas Viļņi Laimīgā Programma, Rītdiena, Subbota, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas Programma, TV programma, Vesti, Vesti Segodņa.

Žurnāli:

36,6°C, A-Zet, Biznes.lv, Apelsīns, Arhitektura i Dizain, Auto, Auto Bild Latvija, Būvēt, BūvObjekts, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, Deko, Doctus, e-Pasaule, Eva & Adam, FHM, Ieva, Impulss, TV Izklaide, Kapitāls, Klubs, Labu apetīti!, Latvijas Ārsts, Lilita, Lilit LV, Ļubļu, Māja, Māja Dzīvoklis, Mājas & Dārzs, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, Mērķis, MG, Mūsmājas, Nedēļa, Next, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Podium Art, Popcorn, Praktiskā Būvniecība, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi +, Santa, Shape Sestdiena, ŽZL, Sieviete, Sīrups, Sporta Avīze, Una, Veselība.

Radio

Arī radio reklāmu skaits šajā gadā ir lielāks nekā 2005. gadā –2006. gadā tas ir 76 210 reklāmas, bet 2005. gadā – 67 578 reklāmas, kas ir par 13 % vairāk nekā 2005. gadā. Radio reklāmas apjoms laika izteiksmē šī gada četros mēnešos sasniedza 2 043 428 sekundes, kas ir par 16 % vairāk nekā 2005. gada tādā pat periodā, kad radio reklāma bija 1 714 980 sekundes.

 

Radio pētījuma mediju izlase

Radio SWH, Radio SWH+,  SWH Rock, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Latvijas Radio 4 Doma Laukums, Star FM.



Inese Vēvere

TNS Latvia ADEX projekta vadītāja
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv

 

 


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības