Īsumā par visu


TNS Pasaulē
Nākotnes pētījumi
Elektronisko mediju pētījumi


Mediju pētījumi
Reklāmu reģistrs


Mārketinga pētījumi
Arēna Rīga
Auto tirgus
Kompāniju reitingi


Sociālie pētījumi
Eirobarometrs
Latvija līgo!


Tehnoloģijas & risinājumi
Jauna pētniecības metode


Jaunie darbinieki
Jaunie darbinieki


Arhīvs


www.tns.lv



Inovāciju pētījumi

06.2006. Šī gada februārī notika kārtējā TNS Universitāte, kurā 160 TNS darbinieki no Eiropas nedēļas garumā 32 pasniedzēju vadībā apguva jaunākos TNS biznesa risinājumus tirgus pētījumu veikšanā.

TNS Universitāti apmeklēja arī TNS Latvia projektu direktore Māra Tauriņa un projektu vadītāji Inta Priedola un Intars Āboms.

Viens no interesantākajiem jauninājumiem, ar ko mēs tikām iepazīstināti TNS universitātē, bija InnoSuite™ (Innovation Suite), ko TNS nesen sācis piedāvāt saviem klientiem vairākās valstīs.

InnoSuite™ radīts jaunu produktu attīstības pētījumiem. Šajā biznesa risinājumā ietilpst pētījumu metodes visām jauna produkta izstrādes stadijām – sākot no ideju radīšanas līdz produkta potenciālās tirgus daļas un ienesīguma optimizēšanas pētījumiem.



InnoSuite™ ietilpst 5 pakāpju inovāciju pētījumu risinājumi

1. InnoSuite - Idea Generation:

Atklāj patērētāju nepamierinātās vajadzības

2. InnoSuite - Idea Filter:

Iespējamo produkta ideju testēšana

3. InnoSuite - Concept Screener:

Testē konceptu idejas, lai palielinātu panākumu iespējamību

4. InnoSuite – Product Optimiser:  

Optimizē product mix

5. InnoSuite – Launch Maximiser:

Prognozē pārdošanas un ienesīguma apjomus

Kā viena no šo pētījuma posmu sastāvdaļām ir VISIT – interaktīvs virtuāla veikala tests, kas radīts, lai virtuāla veikala vidē, kas maksimāli pietuvināta reālai situācijai veikalā, modelētu below-the-line mārketinga komunikāciju efektivitāti produktu ieviešanā, kad produktu izvietojumam plauktā jāveicina produkta atpazīstamība un izmēģināšana.

Pētījums tiek veikts On-line testa veidā, respondentam piedāvājot apskatīt pilnu attiecīgās produktu grupas plauktu ar produkta grupas nosaukuma norādi. Produktu cenu noformējumu var pielāgot attiecīgā mazumtirdzniecības tīkla oriģinālajam cenu noformējumam.

Respondents var aplūkot katru produktu, cik detalizēti vēlas, pieejot tam tuvāk, „paņemot rokās” un iepazīstoties ar tā aprakstu. Pārvietoties virtuālajā veikalā palīdz speciāli izveidotā vadības konsole.



Pircējs var aplūkot un izlasīt arī iepakojuma otrā pusē norādīto informāciju un izdarīt izvēli.



Produkti, ko pircējs vēlas nopirkt, tiek ievietoti iepirkumu grozā.

Respondents var pārskatīt savu iepirkumu grozu un nolikt atpakaļ kādu no iepriekš izvēlētajām precēm.

Kad pircējs savu iepirkšanos beidzis, viņš var iziet no veikala.

VISIT testa dati nonāk pētījuma datu bāzē un tālāk respondents var atbildēt arī uz citiem jautājumiem, kas iekļauti attiecīgajā pētījumā.

VISIT testa veikalā iespējams izvietot jebkādus pārdošanu veicinošus materiālus, bannerus, lai simulētu reālas tirdzniecības veicināšanas aktivitātes un izpētītu dažādu akciju ietekmi uz pircēja izvēli, un izvēlētos labāko stratēģiju.

VISIT testa laikā tiek iegūta šāda informācija:

Apskatītie produkti
Vai tika aplūkota iepakojuma otra puse
Izvēlēto produktu cenas 
Produkti, kas tika ielikti "iepirkumu grozā”
Produkti, kas no “iepirkumu groza” tika nolikti atpakaļ plauktā
Nopirktie produkti un to cenas.

Kopumā InnoSuite™  TNS klientiem sniedz pilnu atbalstu gan jaunu produktu attīstībā un ieviešanā tirgū, gan esošo produktu optimizācijā.



Māra Tauriņa

TNS Latvia projetu direktore
t 7096300
e mara.taurina@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības