Īsumā par visu


TNS Latvijā
Paralēlā darbība
Redaktores sleja


Pētījumu integrācija
Pētījumu integrācija


Mediju pētījumi
Reklāmas Reģistrs
TNS Metrix
TV metri


Mārketinga pētījumi
Finanasu monitors
Pētījumu metodes


Sociālie pētījumi
Dzīvošana Latvijā
IT uzņēmumos
Ziemassvētku virpulis


Jaunie darbinieki
Jaunie darbinieki


Sveicieni
Sveicieni


Arhīvs


www.tns.lv


 Reklāmas tirgus 2005. gada desmit mēnešos

12.2005. 2005. gada desmit mēnešos bijušas 679 522 TV reklāmas, kas, salīdzinot ar šo periodu pagājušajā gadā, ir par 25 % vairāk (2004. gadā – 542 521 reklāma). Savukārt presē šī gada desmit mēnešos bija 156 768 reklāmas gadījumi, kas ir par 4 % vairāk nekā pērn šajā periodā (2004. gadā – 150 204 reklāmas).

Televīzijā reklāmas apjoms ir pieaudzis līdz 16 437 589 sekundēm, kas ir par 22 % vairāk nekā 2004. gadā, kad gada desmit mēnešos reklāmas apjoms bija 13 476 177 sekundes.

Presē reklāmas apjoms sasniedzis 19 506 801 cm², kas ir par 8 % vairāk nekā pagājušā gada desmit mēnešos (2004. gadā – 18 042 391 cm²).

Šī gada desmit mēnešos lielākie reklāmdevēji TV pēc reklāmas apjoma sekundēs bija:



Lielākās reklamētās produktu markas TV pēc reklāmas apjoma sekundēs :

 

Visvairāk reklamētās nozares TV pēc reklāmas apjoma sekundēs:



Lielākie reklāmdevēji presē pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros:



Lielākās reklamētās produktu markas presē pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros:



Visvairāk reklamētās nozares presē pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros:



Visbiežāk translētās TV reklāmas pēc noraidīšanas biežuma:

Burts “K” norāda klipa valodu, šinī gadījumā – krievu.

Kontaktinformācija:

Inese Vēvere
TNS Latvia
projektu vadītāja
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv





 


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības