Īsumā par visu
TNS Latvijā
>> Paralēlā darbība
>> Redaktores sleja
>> TNS Latvija - divi vienā
Mediju pētījumi
>> Reklāmu reģistrs
>> TV metri
Marketinga pētījumi
>> Bankas
>> IT uzņēmumos
>> Mazumtirdzniecība
>> Semiometrija
>> Telekomunikācijas
>> Zīmoli
Sociālie pētījumi
>> Eurobarometer
>> Sociālie tīkli
Sabiedriskās attiecības
>> PR un kvalitatīvie pētījumi
>> Sabiedriskās attiecības
Sveicieni
>> Sveicieni

 Internetbankas iekaro Latvijas iedzīvotāju uzticību

06.2005. Vairāk nekā desmitā daļa Latvijas iedzīvotāju jeb 14 % aptaujāto vecumā no 15 līdz 74 gadiem 2005. gada pavasarī izmantoja kādu no Latvijas banku internetbankām. Absolūtos skaitļos tas veido apmēram 250 tūkstošus Latvijas iedzīvotāju.

Šādu tendenci atklāj TNS Latvia   2005. gada pavasarī veiktais Banku monitorsiedzīvotāju pētījums par banku pakalpojumu izmantošanu.

Savukārt telefonbankas pakalpojumus izmanto mazāk nekā desmitā daļa respondentu (6 %) – absolūtos skaitļos tas veido aptuveni 100 000 Latvijas iedzīvotāju, kuri izmanto kādu no Latvijas komercbanku telefonbankām.

Visbiežāk internetbanku izmanto respondenti ekonomiski aktīvajā vecuma grupā no 25 līdz 34 gadiem, aptaujātie ar augstāko izglītību, algotie darbinieki, rīdzinieki un iedzīvotāji ar augstiem personīgajiem un ģimenes ienākumiem – ienākumi lielāki par 100 Ls uz vienu ģimenes locekli.

Par aptauju

Aptauju TNS Latvia veica 2005. gadā no 23. marta līdz 25. aprīlim, regulārās Omnibusa aptaujas laikā aptaujājot 1001 Latvijas iedzīvotāju (vecumā no 15 līdz 74 gadiem) visā Latvijā.

Kontaktinformācija:
Intars Āboms
TNS Latvia
t   7096303
e   intars.aboms@tns.lv


 


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības