Īsumā par visu
TNS Latvijā
>> Paralēlā darbība
>> Redaktores sleja
>> TNS Latvija - divi vienā
Mediju pētījumi
>> Reklāmu reģistrs
>> TV metri
Marketinga pētījumi
>> Bankas
>> IT uzņēmumos
>> Mazumtirdzniecība
>> Semiometrija
>> Telekomunikācijas
>> Zīmoli
Sociālie pētījumi
>> Eurobarometer
>> Sociālie tīkli
Sabiedriskās attiecības
>> PR un kvalitatīvie pētījumi
>> Sabiedriskās attiecības
Sveicieni
>> Sveicieni

Jauni TV metri

06.2005. TNS Latvia ir iegādājusies un jau saņēmusi jaunākās paaudzes TV metrus “Mitronmeter”, kā arī uzsākusi šo metru uzstādīšanu.

Pašlaik TV auditoriju pētījumā tiek izmantoti 300 TV metri “Eurometer”.

Šā gada laikā TNS Latvia plāno papildināt TV metru skaitu ar papildu 100 jaunākās paaudzes TV metriem “Mitronmeter”, tādējādi palielinot paneli līdz 400 TV metriem un tiecoties uz   900 respondentu lielu izlasi.

Jaunais TV metrs ir tehnoloģiski jaunāks. Tas ir vairāk adaptēts šī brīža tehnoloģijām, izmantojot modernākās detaļas.

Jaunais TV metrs spēj reģistrēt un atšifrēt arī digitālā satelīta kanālu skatīšanos, neizmantojot ārējās papildu ierīces, un tam ir iespējams pievienot vairāk videoaparatūras un audioaparatūras.

No respondentu aspekta jaunais mērītājs lietošanā ne ar ko neatšķiras no iepriekšējā mērītāja – taču tam ir mūsdienīgāks dizains un mazāka, ērtāka tālvadības pults.

Kontaktinformācija:
Mārtiņš Traubergs,
TNS Latvia
t  7096300
martins.traubergs@tns.lv


 


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības