TNS Pasaulē
>> 2004. gads
TNS Latvijā
>> TNS Latvijā
>> TNS Universitāte
Mediju pētījumi
>> Media Intelligence
>> Internets
>> Programmas TV kanālos
>> Reklāmu reģistrs
Marketinga pētījumi
>> Semiometrija
>> Kosmētika
>> Mazumtirdzniecība
>> Zīmoli
>> Apdrošināšana
>> Kredīti
Sociālie pētījumi
Jaunie darbinieki
>> Jaunie darbinieki
Tehnoloģiskie risinājumi
>> Galileo
Sveicieni
>> Sveicieni

2004. gads TNS bijis rezultatīvs visā pasaulē

04.2005. 2004. gads pētījumu un tirgus informācijas industrijai pasaulē bijis izaugsmes un attīstības gads un par tā rezultativitāti liecina gan tirgus izaugsmes rādītāji kopumā, gan pasaules lielāko pētījumu industrijas uzņēmumu finanšu rezultāti.

TNS , kas ir otrs lielākais tirgus informācijas uzņēmums pasaulē, 2004. gadā sasniedzis deklarētā apgrozījuma pieaugumu līdz 1,84 miljardiem ASV dolāru jeb par 17,4 % vairāk, salīdzinot ar 1,56 miljardiem ASV dolāru 2003. gadā. TNS CEO Maiks Kirhams atzīst, ka tas ir vērā ņemams sasniegums, paturot prātā vēl 2003. gadā uzsāktos pārmaiņu procesus – integrāciju ar pētījumu koncernu NFO . Šobrīd TNS strādā vairāk nekā 13 000 pētījumu speciālistu 70 pasaules valstīs un koncerna attīstības pamatā ir abu integrēto uzņēmumu resursu optimāla izmantošana, balstoties uz koncerna “attīstības atslēgu” – tā dēvēto “izaugsmes platformu”.

Analizējot koncerna attīstību reģionos, vislielākais pieaugums vērojams Āzijā un Klusā okeāna valstīs – 22,8 %, kā arī Ziemeļeiropā – 26,4 %, kas skaidrojams ar šo reģionu strauji augošo ekonomiku un TNS darbības aktivizēšanu šajos reģionos.

“Mēs prognozējam, ka arī 2005. gadā, neskatoties uz sarežģīto globālās ekonomikas attīstību, pieaugošo konkurenci un tirgus piesātinājumu mūsu klientu darbības sektoros, pieaugs pieprasījums pēc padziļinātas tirgus informācijas un līdz ar pētījumu tirgus izaugsmi augs arī TNS ,” norādīja TNS CEO  Maiks Kirhams savā uzrunā Londonas biržā 2005. gada 7. martā.

2005. gadā TNS saviem klientiem visā pasaulē, arī Latvijā, tāpat kā iepriekš nodrošinās vēl plašākas pētījumu iespējas, piedāvājot biznesa risinājumus arī no NFO izstrādātā produktu portfeļa.

Arī turpmāk TNS klientiem būs pieejamas iespējas, ko nodrošina TNS plašais starptautiskais tīkls, padziļinātas zināšanas par mūsu klientu pārstāvētajiem biznesa sektoriem, augstie klientu apkalpošanas standarti, gan mūsu īpašās ekspertīzes nozares – jaunu produktu attīstības izpēte, motivāciju izpēte, zīmolu un reklāmas izpēte, gan stakeholder management jeb visu biznesā iesaistīto pušu izpēte un reģistrētie biznesa risinājumi TNS Business Solutions, gan padziļināta attīstīto tehnoloģiju izmantošana izpētes instrumentos.

Ar plašāku informāciju par TNS 2004. gada finanšu rezultātiem un prognozēm 2005. gadā aicinu Jūs iepazīties, izmantojot saiti:

 http://www.tns-global.com/corporate/Doc/0/F7MAM45VSUJKB1BG66H8DN7G24/TNS %20FY04 %20press %20release.pdf

 

Ar cieņu,
Ginta Krivma
TNS BMF Latvia valdes priekšsēdētāja


 


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības