TNS Pasaulē
>> 2004. gads
TNS Latvijā
>> TNS Latvijā
>> TNS Universitāte
Mediju pētījumi
>> Media Intelligence
>> Internets
>> Programmas TV kanālos
>> Reklāmu reģistrs
Marketinga pētījumi
>> Semiometrija
>> Kosmētika
>> Mazumtirdzniecība
>> Zīmoli
>> Apdrošināšana
>> Kredīti
Sociālie pētījumi
Jaunie darbinieki
>> Jaunie darbinieki
Tehnoloģiskie risinājumi
>> Galileo
Sveicieni
>> Sveicieni

Vai zini, cik aktīvs ir Tavs konkurents?

 

04.2005. Ir pagājis krietns laiks kopš tālā 90. gadu sākuma, kad Latviju pāršalca reklāmas vilnis, tika dibinātas pirmās reklāmas aģentūras, attīstījās reklāmas industrija. Šī viļņa virziena ietekmēšanai un ievadīšanai pareizajā gultnē (kanālos) bija nepieciešams efektīvs instruments, kuru 1994. gada rudenī šajā nozarē profesionāli darboties gribētājiem piedāvāja, tajā laikā vēl BMF , tagadējais TNS BMF , tika radīts reklāmas reģistrs , jeb ADEX .

Ar šī biznesa instrumenta palīdzību tika un vēl joprojām tiek plānots efektīvākais reklāmas viļņa virziens, virzīšanas laiks un vieta, izvērtētas sekas, ko tas radījis gan pašu, gan konkurentu darbības lauciņā.

Sekojot aktuālākajām tendencēm tirgū, mūsu speciālisti konstatējuši, ka Latvijā ieplūst un pieņemas spēkā jauns vilnis - sabiedriskās attiecības, kura uzbangojumi liek atcerēties par publicitātes un informācijas svarīgo nozīmi jebkurā nozarē. Arī šim vilnim mēs esam gatavi un, apvienojot iepriekšējo pieredzi un jaunas iespējas, piedāvājam tirgum kompleksu instrumentu, kas palīdzēs orientēties un pieņemt efektīvus risinājumus kopējās reklāmas un informācijas plūsmas virzīšanai un seku izvērtēšanai. Jaunais instruments – TNS Media Intelligence sastāv no diviem pamatkomponentiem - reklāmas reģistrs un informācijas monitorings un ir apvienojams ar TNS BMF pamat specializācijas - mediju auditorijas mērījumu rezultātiem.

Nododot Jūsu lietošanā šo instrumentu, garantējam, ka būsiet vienmēr informēti par aktuālajām norisēm nozarē, sekosiet konkurentu (uzņēmumu, personu) reklāmas un publicitātes aktivitātēm, kontrolēsiet, vai ir izvēlēti pareizie komunikācijas kanāli un cik lielā mērā raidītā informācija ir sasniegusi jūs interesējošo auditoriju. Vairāk par projektu skatīt šeit...

http://www.tns.lv/?lang=lv&category=showproduct&id=mediaintelligence

Kontaktinformācija:
Ilze Broka,
TNS BMF
Tālrunis: 7096303
E-pasts: ilze.broka@tns.lv


 


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības