Īsumā par visu

 Ziemassvētku sleja

 TNS informācija

 > Darbinieki

 > Latvijā

 > Pasaulē

 Mediju pētījumi

 > Biznesa Omnibuss

 > Prese

 > Radio

 > Reklāma

 Marketinga pētījumi

 > Auto

 > Bankas

 > Farmācija

 > Medicīna

 > Telekomunikācijas

 > Tīņi stāsta

 > TRIM

 Sociālie pētījumi

 > ES

 > Leonardo da Vinci

 Tehnoloģijas &
 Risinājumi


 Eksperimentālā datu
 virtuvīte

 

Tavs redzamais sabiedrotais informācijas plašumu kontrolē

Māris NaglisResursi pārslogoti, informācijas plūsma netiek kontrolēta, rezultāti netiek analizēti. Visai ierasta situācija mūsdienās. Tirgū arvien pastāv lietas, kuras ir nepieciešams un, galvenais, iespējams pilnveidot. Jauni jautājumi, kuri alkst pēc jauniem risinājumiem.

Aktuālākais piemērs ir jaunais TNS BMF piedāvātais kompleksais kompāniju komunikāciju monitoringa risinājums. Līdz šim, izmantojot mūsu datu bāzes, klienti varēja analizēt reklāmu reģistru un saistīt to ar mediju pētījumu datiem. Jau šobrīd ir iespēja veikt ziņu/informācijas monitoringu Latvijas nacionālajos un reģionālajos medijos un apvienot to ar publikāciju vai sižetu sasniegtās auditorijas rādītājiem.

Apgalvojums – šī ir plašākā un, šāda risinājuma, vienīgā pieejamā informācija par kompāniju komunikāciju.

Viens no atrisinātiem uzdevumiem. Seko un sekos vēl arī citi.

Ja vēlaties saņemt detalizētāku informāciju par Media Intelligence projektu, esiet laipni lūgti sazināties ar projekta vadītāju Kasparu Upīti.

Māris Naglis
TNS BMF
Tālrunis: 7096303
E-pasts: maris.naglis@tns.lv