Īsumā par visu

 Ziemassvētku sleja

 TNS informācija

 > Darbinieki

 > Latvijā

 > Pasaulē

 Mediju pētījumi

 > Biznesa Omnibuss

 > Prese

 > Radio

 > Reklāma

 Marketinga pētījumi

 > Auto

 > Bankas

 > Farmācija

 > Medicīna

 > Telekomunikācijas

 > Tīņi stāsta

 > TRIM

 Sociālie pētījumi

 > ES

 > Leonardo da Vinci

 Tehnoloģijas &
 Risinājumi


 Eksperimentālā datu
 virtuvīte

 

Īsumā par visu

  

Latvijas iedzīvotāji Ziemassvētkos kā dāvanu vēlētos saņemt veselību

Gandrīz katrs piektais Latvijas iedzīvotājs (17 %) mērķa grupā no 15 līdz 74 gadiem kā dāvanu šajos Ziemassvētkos visvairāk vēlētos saņemt veselību...

 

TNS kolektīvs

Baltijas Datu namā ienākuši un darbu uzsākuši jauni darbinieki. Lai viņi paši pastāsta par sevi...

 

TNS mērnieku laiki

Novembra vidū tuvāku un tālāku apkaimi pāršalca ziņa – TNS mērnieki rīko goda maltīti. Kā pirmais jauno ziņu apliecinošais vēstnesis bija e-pasta sūtījums...

 

Pētījumu integrēšana uzņēmējdarbībā

Vienīgais ceļš, kā pētījumu industrija turpmāk var konstruktīvi realizēt savu potenciālu, ir izprast, ka mūsu biznesa galvenais mērķis ir visu klienta uzņēmumā iesaistīto pušu vērtības paaugstināšana...

 

Biznesa Omnibusa rezultāti

Pētījuma Biznesa Omnibuss rezultāti liecina, ka 94,8 % no Latvijas uzņēmumu lēmumu pieņēmējiem ir lasījuši vismaz vienu no aptaujā iekļautajiem 144 preses izdevumiem...

 

Nacionālā mediju pētījuma 2003/2004 rezultāti

Visa gada garumā veiktā preses auditoriju pētījuma rezultātā vairāk nekā 170 preses izdevumiem ir pieejama Gada medija karte...

 

Radio klausītāju skaits gada laikā ir pieaudzis!

Saskaņā ar pētījuma rezultātiem šajā periodā radio klausītāju skaits ir pakāpeniski pieaudzis. Salīdzinot 2003. gada un 2004. gada rudens periodus kopējais klausītāju skaits ir pakāpeniski pieaudzis no 81 % līdz 86 %...

 

Rudenīgi ziemīgais TV reklāmu tops

Šī gada novembrī Latvijā monitorētajos TV kanālos (LTV1, LTV7, LNT, TV3, TV5, PBK, 3+, NTV Mir) pavisam tika raidīta 80 271 televīzijas reklāma, kas, salīdzinot ar pagājušā gada novembri, ir par 49 % vairāk...

 

Latvijas uzņēmumu autoparku izpēte

Mediji ziņo, ka šogad Latvijas autotirgū ir viens no straujākajiem pieaugumiem pārdoto mašīnu ziņā visā Eiropas Savienībā. Eksperti to skaidro ar līzinga procentu samazināšanos un patērētāju psiholoģijas izmaiņām...

 

Latvijas bankas aktīvi kāpina savu pazīstamību

Latvijas komercbanku veiktās aktivitātes reklāmas un mārketinga jomā 2004.gadā ir nesušas augļus – gandrīz visas Latvijas komercbankas rudenī, salīdzinot ar pavasari, būtiski ir palielinājušas savu pazīstamību...

 

Farmācijas sektora izpēte

TNS Baltijas Datu nams nākamā gada sākumā plāno veikt plašākus pētījumus farmācijas sektorā...

 

Vai konfidencialitāte ir šķērslis patiesības izzināšanai?

Medicīnas nozare lielā mērā balstās uz konfidencialitāti, kas savukārt prasa īpašu pieeju šādu jautājumu izpētei...

 

Mobilo telefonu izmantošana apsteidz fiksētos sakarus

Pēdējā gada laikā Latvijā ir vērojams nozīmīgs mobilo telefonu izmantojošo mājsaimniecību skaita pieaugums, vienlaicīgi sarūkot fiksētā telefona sakarus izmantojošo mājsaimniecību skaitam...

 

Tīņi stāsta

Bērni un jaunieši ne tikai spēj ietekmēt pieaugušo pirkšanas uzvedību, bet arī paši pieņem patstāvīgus pirkuma lēmumus un ir ļoti interesanta patērētāju grupa, kuras uzvedību virza pavisam citi aspekti nekā pieaugušos...

 

TRI*M – uzņēmumā iesaistīto pušu vadīšanai

Aptuveni pussimts Latvijas uzņēmumu jau ir ieguvuši ISO sertifikātus, tikko pasniegta Latvijas Kvalitātes balva. Arvien vairāk un vairāk Latvijas uzņēmumu veido un īsteno visaptverošas kvalitātes pārvaldības principus...

 

Latvijas pilsoņiem ir neitrāla attieksme pret dalību Eiropas Savienībā

Gandrīz pusei Latvijas pilsoņu (43 % aptaujāto vecumā no 15 līdz 74 gadiem) ir neitrāla attieksme pret valsts dalību Eiropas Savienībā – tas netiek uztverts ne pozitīvi, ne negatīvi...

 

Leonardo da Vinci...

TNS Baltijas Datu nams sadarbībā ar Profesionālās izglītības attīstības aģentūru un Latvijas Republikas Izglītības un zinātnes ministriju veicis kvalitatīvo pētījumu par Eiropas Savienības Leonardo da Vinci mobilitātes projektu ietekmi Latvijā...

 

Tavs redzamais sabiedrotais informācijas plašumu kontrolē

Resursi pārslogoti, informācijas plūsma netiek kontrolēta, rezultāti netiek analizēti. Visai ierasta situācija mūsdienās. Tirgū arvien pastāv lietas, kuras ir nepieciešams un, galvenais, iespējams pilnveidot. Jauni jautājumi, kuri alkst pēc jauniem risininājumiem...

 

Šoreiz virtuvītē...

Sirsnīgi sveicieni dzimšanas dienā oktobrī, novembrī un decembrī dzimušajiem Tava Neredzamā Sabiedrotā draugiem…