Īsumā par visu

 Ziemassvētku sleja

 TNS informācija

 > Darbinieki

 > Latvijā

 > Pasaulē

 Mediju pētījumi

 > Biznesa Omnibuss

 > Prese

 > Radio

 > Reklāma

 Marketinga pētījumi

 > Auto

 > Bankas

 > Farmācija

 > Medicīna

 > Telekomunikācijas

 > Tīņi stāsta

 > TRIM

 Sociālie pētījumi

 > ES

 > Leonardo da Vinci

 Tehnoloģijas &
 Risinājumi


 Eksperimentālā datu
 virtuvīte

 

Tīņi stāsta

Diāna Grencmane“... jāpērk lielais iepakojums, divi ruļļi par brīvu!”
“... man negaršo, es to nedzeršu...”
“... bet visiem citiem manā klasē ir...”
“... kur ir tā zobu pasta, kas aizsargā zobus 16 stundas...”

Bērni un jaunieši ne tikai spēj ietekmēt pieaugušo pirkšanas uzvedību, bet arī paši pieņem patstāvīgus pirkuma lēmumus un ir ļoti interesanta patērētāju grupa, kuras uzvedību virza pavisam citi aspekti nekā pieaugušos. Lai izprastu bērnu un jauniešu vajadzības, vērtības un uzvedības modeļus, kā arī, lai iegūtu citu būtisku mārketinga informāciju par bērniem un jauniešiem vecumā no 10 līdz 17 gadiem, TNS Baltijas Datu nams piedāvā jaunu Omnibusa pētījumu TĪŅI STĀSTA. Ja Jūsu mērķa grupa ir bērni un jaunieši, tad vairāk par šo pētījumu lasiet šeit.

Diāna Grencmane
TNS Baltijas Datu nams
Tālrunis: 7096300
E-pasts: diana.grencmane@tns.lv