Īsumā par visu

 Ziemassvētku sleja

 TNS informācija

 > Darbinieki

 > Latvijā

 > Pasaulē

 Mediju pētījumi

 > Biznesa Omnibuss

 > Prese

 > Radio

 > Reklāma

 Marketinga pētījumi

 > Auto

 > Bankas

 > Farmācija

 > Medicīna

 > Telekomunikācijas

 > Tīņi stāsta

 > TRIM

 Sociālie pētījumi

 > ES

 > Leonardo da Vinci

 Tehnoloģijas &
 Risinājumi


 Eksperimentālā datu
 virtuvīte

 

Vai konfidencialitāte ir šķērslis patiesības izzināšanai?

Dmitrijs ŠčegoļevsNav noslēpums, ka medicīnas nozare ir viena no ienesīgākajām pasaulē. Tomēr Latvijas tirgus iekarošana prasa atšķirīgu pieeju.

Medicīnas sfērā darbojas vairāki tirgus spēlētāji:
• zāļu ražotāju pārstāvniecības;
• medikamentu vairumtirgotāji;
• valsts un privātās slimnīcas;
• dažādi zāļu informācijas centri;
• sabiedriskās organizācijas;
• aptieku tīkli;
• ar veselības profilaksi saistītās iestādes (solāriji, veselības un skaistumkopšanas saloni utt.).

Katrai no šīm iestādēm ir savas intereses, katrs uzņēmums atrodas atšķirīgā tirgus situācijā, cīnās ar citiem konkurences nosacījumiem utt. Tas nozīmē, ka katrs gadījums ir unikāls un prasa individuālu pieeju.

Medicīnas nozare lielā mērā balstās uz konfidencialitāti, kas savukārt prasa īpašu pieeju šādu jautājumu izpētei. Tāpēc Baltijas Datu nams, kurš ir TNS starptautiskā pētniecisko aģentūru tīkla dalībnieks, piedāvā gadiem ilgi krāto pieredzi un metodoloģisko atbalstu visu ar medicīnu nozari saistīto tirgus segmentu izpētei, kurā tiek izmantotas kvalitatīvās metodes.

Mēs sniedzam atbildes uz vairākiem jautājumiem, piemēram:
• Kā palielināt zāļu noietu?
• Kā notiek zāļu izvēles process no patērētāja puses?
• Kā labāk pozicionēt zāles?
• Kādas zāles izraksta ārsti?
• Kāpēc ārsti izraksta viena, nevis cita ražotāja zāles?
• Vai var ietekmēt arī recepšu zāļu noietu līdzīgi, kā to dara ar bezrecepšu preparātiem?
• Vai un kāda reklāma var stimulēt zāļu noietu?
• Vai apkalpošana aptiekās ietekmē zāļu izplatīšanu un kā var mainīt radušos situāciju?

Lai atbildētu uz šiem jautājumiem, mēs izmantojam tieši medicīnas sfērai adaptētas kvalitatīvo metožu tehnikas – tādas kā patērētāju un ekspertu Fokusa grupu diskusijas, dažādas projektīvas un personifikācijas metodikas, “Noslēpumainā pircēja” modeli un jaunāko biznesa risinājumu NeedScope System – vērtību orientācijas un vajadzību izpētei.

Zāļu tirdzniecības jomā mēs varam izveidot visoptimālāko jūsu preces vai zīmola pozicionēšanas modeli, izmantojot Fokusa grupu diskusiju metodi. Mēs spējam palīdzēt jums palielināt zāļu pārdošanas apjomus, izmantojot populāro “Noslēpumainais pircējs” metodiku, lai uzlabotu apkalpošanas servisu.

Lai izzinātu patērētāju un cilvēku, no kuriem atkarīga zāļu izplatīšanas mehānisma funkcionēšana, vērtību orientāciju, stimulus, kuri liek rīkoties noteiktā veidā, varam izmantot unikālo NeedScope System jeb vajadzību pētījumu. Ar tā palīdzību ir iespējams noskaidrot iesaistīto pušu vajadzības, izzināt rīcības cēloņus un izstrādāt efektīvākos komunikācijas veidus utt.

Atbildot uz raksta nosaukumā uzdoto jautājumu, varam apgalvot, ka medicīnas jomā konfidencialitāte mums nav nepārvarams šķērslis, lai uzlabotu jūsu biznesa efektivitāti.

Dmitrijs Ščegoļevs
TNS Baltijas Datu nams
Tālrunis: 7096300
E-pasts: dmitrijs.scegolevs@tns.lv