Īsumā par visu

 Ziemassvētku sleja

 TNS informācija

 > Darbinieki

 > Latvijā

 > Pasaulē

 Mediju pētījumi

 > Biznesa Omnibuss

 > Prese

 > Radio

 > Reklāma

 Marketinga pētījumi

 > Auto

 > Bankas

 > Farmācija

 > Medicīna

 > Telekomunikācijas

 > Tīņi stāsta

 > TRIM

 Sociālie pētījumi

 > ES

 > Leonardo da Vinci

 Tehnoloģijas &
 Risinājumi


 Eksperimentālā datu
 virtuvīte

 

Rudenīgi ziemīgais TV reklāmu tops

Inese VēvereŠī gada novembrī Latvijā monitorētajos TV kanālos (LTV1, LTV7, LNT, TV3, TV5, PBK, 3+, NTV Mir) pavisam tika raidīta 80 271 televīzijas reklāma, kas, salīdzinot ar pagājušā gada novembri, ir par 49 % vairāk.

Visvairāk reklāmas tika raidītas pārtikas produktu nozarē, kam tālāk seko kategorijas “Mediji, izdevējiestādes”, “Kosmētika, higiēna”, “Sakari, elektronika, datortehnika”, “Mājsaimniecības preces”.

Pārtikas produktu nozarē visvairāk tika raidīta reklāma “ELVI atbalsta filmu” (597 reizes), kam seko MAXIMA, T-MARKET, SOVETSKAJA (vecās bildes, 3 desas K), kas raidīta 369 reizes, un tikai nedaudz atpaliek reklāma SIESTA PREMIUM (istabene ar kokosriekstiem), kas raidīta 345 reizes.

Kategorijā “Mediji, izdevējiestādes” līdere bijusi reklāma KVADRĀTMETRS (nerunīgais vīrietis, lielais žurnāls K), kas raidīta 821 reizi. Tai seko reklāma ČAS (rūtiņu lapa, abonēšana + CITYMARKET karte K), kas raidīta 494 reizes, un reklāma KVADRĀTMETRS (nerunīgais vīrietis, lielais žurnāls K), kas ir līdera dubultnieks latviešu valodā un raidīta 465 reizes.

Kosmētikas, higiēnas nozarē vadošo vietu ieņem reklāma BLEND-A-MED COMPLETE 7 NIGHT (mošanās naktī), kas raidīta 256 reizes. Nedaudz atpaliek COLGATE TOTAL 12 (daudzie zobārsti), kas raidīta 226 reizes, bet trešajā vietā ir LADY SPEED STICK 24/7 (drosmīgā aģente Laura), kas raidīta 222 reizes.

Sakaru, elektronikas, datortehnikas nozarē līdere bijusi reklāma ZL HOTLINE 117 (vīrietis, nepiezvanīji?, logotips augšpusē), kas ēterā bijusi 303 reizes. Otrajā pozīcijā ierindojas 118 logotips raidījumā, kas raidīts 191 reizi. Trešajā vietā ir WWW.DELFISMART.LV (eju meklēt, logotips augšpusē), kas raidīta 180 reizes.

Mājsaimniecības preču nozares līdere ir reklāma ARIEL EXCEL (melnmatainā sieviete, mazgāšana 30 t), kas raidīta 235 reizes, otrajā vietā ir AMBI PUR (dejojošais vīrs vannas istabā), kas raidīta 167 reizes, bet trešajā vietā – BONUX (sievietes veikalā, salīdzināšana bļodās), kas tikai nedaudz atpaliek no otrās vietas un ir raidīta 165 reizes.

Inese Vēvere
TNS BMF
Tālrunis: 7096303
E-pasts: inese.vevere@tns.lv