Īsumā par visu

 Ziemassvētku sleja

 TNS informācija

 > Darbinieki

 > Latvijā

 > Pasaulē

 Mediju pētījumi

 > Biznesa Omnibuss

 > Prese

 > Radio

 > Reklāma

 Marketinga pētījumi

 > Auto

 > Bankas

 > Farmācija

 > Medicīna

 > Telekomunikācijas

 > Tīņi stāsta

 > TRIM

 Sociālie pētījumi

 > ES

 > Leonardo da Vinci

 Tehnoloģijas &
 Risinājumi


 Eksperimentālā datu
 virtuvīte

 

Biznesa Omnibusa rezultāti

Ieva MiezīteTNS BMF ir apkopojusi pētījuma Biznesa Omnibuss / Rudens 2004 mediju jautājumu bloka rezultātus. Pētījumā laika posmā no 12. līdz 27. oktobrim ar datorizētas telefona intervijas (CATI) palīdzību ir aptaujāti 502 Latvijas ekonomiski aktīvo uzņēmumu un valsts iestāžu lēmumu pieņēmēji - uzņēmuma īpašnieki vai augstākā / vidējā līmeņa vadītāji.

Pētījuma Biznesa Omnibuss / Rudens 2004 rezultāti liecina, ka 94,8 % no Latvijas uzņēmumu lēmumu pieņēmējiem ir lasījuši vismaz vienu no aptaujā iekļautajiem 144 preses izdevumiem.

2004. gada rudenī 5 lasītākie laikraksti pēc viena numura vidējās auditorijas Latvijas uzņēmumu pārstāvju vidū ir sekojoši:

Mērķa grupā latvieši Mērķa grupā cita tautība
1. Diena 1. Biznes & Baltija (kr.val.)
2. Dienas Bizness 2. Vestji Segodna (kr.val.)
3. Lietišķā Diena/Diena 3. Referent/Biznes & Baltija (kr.val.)
4. Tirgus Diena/Diena 4. Vestji (kr.val.)
5. Mājoklis Auto/Diena 5. Subbota (kr.val.)

Savukārt populārākie žurnāli ir:

Mērķa grupā latvieši Mērķa grupā cita tautība
1. Privātā Dzīve 1. Karjera (kr.val.)
2. SestDiena 2. Latvijas Ekonomists (kr.val.)
3. Ieva 3. Bilance
4. Bilance 4. Lilit (kr.val.)
5. Izklaide 5. Lublju! (kr.val.)

Analizējot pētījuma Biznesa Omnibuss / Rudens 2004 Interneta jautājumu rezultātus, jāsecina, ka 77,5% no Latvijas uzņēmumu lēmumu pieņēmējiem ir izmantojuši Internetu pēdējo 6 mēnešu laikā, savukārt 71,1 % - pēdējo 7 dienu laikā. Nedēļas laikā 5 visvairāk apmeklētās Interneta lapas ir:
1. Delfi – www.delfi.lv
2. Hansabanka – www.hanzanet.lv
3. Apollo – www.apollo.lv
4. 118 – www.118.lv
5. Google – www.google.com, www.google.lv

Pētījuma rezultātus iespējams analizēt pēc šādiem parametriem:
– uzņēmuma atrašanās vieta – reģions;
– uzņēmuma darbības nozare;
– uzņēmuma darbinieku skaits;
– uzņēmuma apgrozījums iepriekšējā gadā;
– lēmumu pieņēmēja tautība;
– lēmumu pieņēmēja dzimums;
– lēmumu pieņēmēja vecums;
– lēmumu pieņēmēja ieņemamais amats.

Biznesa Omnibusa pētījuma mediju jautājumu bloka rezultātus ir iespējams iegādāties datu faila formātā ar programmnodrošinājumu Galileo. Ja vēlaties iegūt informāciju par pētījuma rezultātu iegādes iespējām, lūdzu, zvaniet vai rakstiet!

Ieva Miezīte
TNS BMF
Tālrunis: 7096303
E-pasts: ieva.miezite@tns.lv