Īsumā par visu

 Speciālista sleja

 TNS informācija

 > Latvijā

 > Pasaulē

 Mediju pētījumi

 > Mediju tendences

 > Reklāmu tops

 > Kampaņu audits

 > Terminu vārdnīca

 Marketinga pētījumi

 > Kvalitatīvie

 > Kvantitatīvie

 >> Biznesa omnib.

 >> Bankas

 Tehnoloģijas &
 Risinājumi


 Eksperimentālā datu
 virtuvīte

 

Kā integrēt pētījumus uzņēmējdarbībā?

Ginta KrivmaZināšana sākas ar jautājumu uzdošanu – ar uzdrošināšanos jautāt un spēju precīzi formulēt un uzdot jautājumus.

Mēs, TNS Latvijas uzņēmumu komanda, esam pateicīgi jums par uzdotajiem jautājumiem, un mūsu darbs ir rast uz tiem atbildes. Mēs esam priecīgi par prasīgiem sarunas partneriem.

Tas ir izaicinājums nepārtraukti papildināt mūsu zināšanas, pieredzi, gūt jaunu ieskatu un viedokļus par nozari, kurā mēs kopīgi darbojamies. Tā, lai mūsu izaugsme kļūtu par pamatu jūsu – mūsu klientu – izaugsmei.

TNS Latvijas uzņēmumu pārstāvji piedalās 2004. gada ESOMAR kongresā Lisabonā un septembra beigās atgriezīsies Latvijā ar jaunu zināšanu bagāžu par to, "Kā integrēt pētījumus uzņēmējdarbībā".

Ar cieņu,

Ginta Krivma
TNS BMF, valdes priekšsēdētāja
Tālrunis: 7096303
E-pasts: ginta.krivma@tns.lv