Īsumā par visu

 Speciālista sleja

 TNS informācija

 > Latvijā

 > Pasaulē

 Mediju pētījumi

 > Mediju tendences

 > Reklāmu tops

 > Kampaņu audits

 > Terminu vārdnīca

 Marketinga pētījumi

 > Kvalitatīvie

 > Kvantitatīvie

 >> Biznesa omnib.

 >> Bankas

 Tehnoloģijas &
 Risinājumi


 Eksperimentālā datu
 virtuvīte

 

Reklāmas kampaņu audits, jeb kā izvairīties no neobjektīvas vērtēšanas

Māris NaglisSekojot tirgus pieprasījumam un attīstības tendencēm, no šā gada oktobra TNS BMF visām mediju un reklāmas aģentūrām, reklāmdevējiem un medijiem piedāvās jaunu kompleksu risinājumu reklāmas kampaņu monitoringa ietvaros – reklāmas kampaņu auditu.

Šis pakalpojums katram klientam sniegs iespēju apstiprināt sagatavoto vai saņemto reklāmas kampaņas atskaiti, kuras var tikt pārbaudītas gan pēc "nejaušās atlases principa" daļējas pārbaudes, gan apstiprinot katru spotu vai tikai kopējos kampaņas sasniegtos rādītājus. Salīdzināšanai var tikt izmantoti vairāki atskaites parametri: marka, klips/makets, datums, medijs, sākuma laiks, garums/izmērs, 1 minūtes / 15 minūšu GRP/TRP, kopējās GRP/TRP masas.

Līdztekus, TNS BMF atjauno arī, tā saucamo, "Alarm" servisu, kurš palīdzēs sekot gan savu reklāmu reālajai izvietošanai salīdzinot ar kampaņas plānu, gan kontrolēt konkurentu aktivitātes saņemot operatīvas atskaites par izmaiņām un jaunumiem interesējošā produktu grupā. Pastāv iespēja šo informāciju papildināt arī ar maketu un klipu paraugiem.

Jauninājumi pamatā attiecas uz TV, bet iepriekš saskaņojot ir iespējams saņemt līdzīgus pakalpojumus arī par citiem medijiem, t.sk. neatkarīgo radio monitoringu, nacionālās un reģionālās preses monitoringu, kā arī reģionālo TV kanālu monitoringu.

Ņemot vērā, ka nav neatkarīgāka un objektīvāka novērtētāja, kuram būtu pieejama visa nepieciešamā informācija, domājam, ka ar šiem pakalpojumiem spēsim arī palīdzēt visiem tirgus dalībniekiem izvairīties no situācijām, kurās viņu darba rezultāti var tikt nepatiesi apstrīdēti vai nenovērtēti.

Detalizētāku informāciju par jauno projektu varat iegūt no ADEX projekta vadītājas Ineses Vēveres.

Veiksmīgu rudens sezonu vēlot,

Māris Naglis
TNS BMF, projektu direktors
Tālrunis: 7096303
E-pasts: maris.naglis@tns.lv