Īsumā par visu

 Speciālista sleja

 TNS informācija

 > Latvijā

 > Pasaulē

 Mediju pētījumi

 > Mediju tendences

 > Reklāmu tops

 > Kampaņu audits

 > Terminu vārdnīca

 Marketinga pētījumi

 > Kvalitatīvie

 > Kvantitatīvie

 >> Biznesa omnib.

 >> Bankas

 Tehnoloģijas &
 Risinājumi


 Eksperimentālā datu
 virtuvīte

 

Īsumā par visu

Kā integrēt pētījumus uzņēmējdarbībā?
Zināšana sākas ar jautājumu uzdošanu – ar uzdrošināšanos jautāt un spēju precīzi formulēt un uzdot...
TNS Latvija jaunie darbinieki
Uzņēmumam augot un attīstot jaunas idejas, radās nepieciešamība pēc jauniem speciālistiem, tāpēc TNS Latvija jau esošajā darbinieku pulkā...
Jaunumi mediju pētījumos pasaulē
Divas lielākās pasaules pētnieku asociācijas ESOMAR un The ARF ik gadu rīko nozīmīgāko mediju...
Mediju tendences 2004. gada vasarā
Pētījumu rezultāti liecina, ka, tāpat kā šī gada pavasarī, 97 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem ir lasījuši vismaz vienu no...
Karstais reklāmu tops
2004. gada pirmajos astoņos mēnešos Latvijā monitorētajos TV kanālos (LTV1, LTV7, LNT, TV3, TV5, PBK, 3+, NTV Mir) pavisam konstatēti 300974...
Reklāmas kampaņu audits
Sekojot tirgus pieprasījumam TNS BMF piedāvās jaunu kompleksu risinājumu reklāmas kampaņu monitoringa ietvaros...
Terminu vārdnīca
TNS BMF šajā lappusē ir apkopojis dažādu mediju auditorijas mērīšanai lietotos terminus un to skaidrojumus...
“Mōceitōja kungs, kas ir ōtrōks – zyrgs voi mašina?”
Kvalitatīvās metodes tiek uzskatītas par salīdzinoši jaunu pētniecisko tehniku. Taču jau 19. gadsimta...
TNS Baltijas Datu nams oktobrī plāno veikt Biznesa Omnibusu
Latvijas uzņēmumu augstākā līmeņa vadītāju aptauju par mediju izmantošanu uzņēmējdarbībā, kā arī...
Vairāk nekā miljons Latvijas iedzīvotāju izmanto banku pakalpojumus
Gandrīz trīs ceturtdaļas Latvijas iedzīvotāju (jeb 73 % aptaujāto...
TNS BMF testē jaunu programmatūru – iPalomars
iPalomars ir jaudīga TV analīzes sistēma, kas domāta raidsabiedrībām, reklāmas aģentūrām...
Pirmās TNS Baltijas olimpiskās spēles 2004
Šoreiz eksperimentālo datu virtuvītē stāstīsim par kādu eksperimentu, ko TNS veica paši ar sevi...