Īsumā par visu

 Speciālista sleja

 TNS informācija

 > Latvijā

 Mediju pētījumi

 > Prese

 > Specpētījums

 > Internets

 > Metodoloģija

 > Terminu vārdnīca

 Marketinga pētījumi

 > Kvalitatīvie

 > Kvantitatīvie

 Tehnoloģijas &
 Risinājumi


 Eksperimentālā datu
 virtuvīte

 

Ieraudzīt sarunu biedru

Reklāma ir saruna starp reklāmdevējiem, aģentūrām, medijiem un sabiedrību. Reklāma uzrunā, sabiedrība atbild. Profesionāļu atalgojums – dialogs.

Pateicoties jūsu visu ieguldītajam darbam, reklāma laika gaitā ir kļuvusi par katra medija sastāvdaļu līdzvērtīgu rakstiem un sižetiem. Ikdienā reklāma tiek citēta līdzīgi kā politiķu izteikumi, reklāmu izjoko, to mīl un to nīst. Tā vai citādi – ar reklāmu rēķinās.

Radošās aģentūras šo sarunu piepilda ar saturu, mediju aģentūras nosaka virzību, mediji to izrunā, bet sabiedrība uzklausa. Bieži vien saruna ar sabiedrību līdzinās teātrim, kad aktieris, rampas gaismu ielenkts, atrodas uz skatuves un tikai pēc zāles čukstiem, konfekšu papīriņu čaboņas, aplausiem un ziediem var nojaust, bet ne iepazīt skatītāju.

TNS BMF šajā sarunā palīdz apzināt nezināmo – sabiedrību, raksturojot to ar skaitļiem. Un tad saruna kļūst par dialogu.

TNS BMF atbalsta Mediju kategoriju 5. starptautiskajā reklāmas festivālā Golden Hammer.

Ar cieņu,
Ginta Krivma
TNS BMF valdes priekšsēdētāja


Atrodi, saproti atšķirības!
"Kā lietot - TNS BMF, Baltic Media Facts Latvija, Baltijas Datu nams?"

TNS, BMF, Baltijas Datu nams zīmolu pareiza lietošana.

1) uzņēmuma juridiskais nosaukums (līgumiem, rēķiniem, u.tml.):
SIA "Baltic Media Facts Latvia", jeb saīsināti SIA "BMF Latvia"
SIA "Baltijas Datu nams"

2) apvienojumā ar TNS zīmolu, lūdzu, ievērot šādu lietojumu – logo un tam pielīdzināmi saīsinājumi tekstā (piemēram, norādot pētījuma datu avotu):
TNS BMF (nevis BMF/TNS!)
TNS Baltijas Datu nams vai angliski – TNS Baltic Data House

3) tekstos, kur runa ir par BMF un Baltijas Datu namu kā TNS uzņēmumu, koncerna sastāvdaļu:
TNS BMF Latvia
TNS Baltijas Datu nams vai angliski – TNS Baltic Data House