Īsumā par visu

 Speciālista sleja

 TNS informācija

 > Latvijā

 Mediju pētījumi

 > Prese

 > Specpētījums

 > Internets

 > Metodoloģija

 > Terminu vārdnīca

 Marketinga pētījumi

 > Kvalitatīvie

 > Kvantitatīvie

 Tehnoloģijas &
 Risinājumi


 Eksperimentālā datu
 virtuvīte

 

Preses auditorijas pētījumos biežāk izmantoto terminu vārdnīca

Lai palīdzētu jums orientēties mediju pētījumu specifiskajā terminoloģijā, uzsākam jaunu sadaļu – "Terminu vārdnīca", kurā izskaidrosim biežāk lietotos terminus dažādiem medijiem. Šoreiz par presi...









Termins Tulkojums Skaidrojums
Cover % (vidējā auditorija) vidējais lasītāju skaits mērķa grupā vienam preses izdevuma numuram procentos cik cilvēku vidēji izlasa vai caurskata vienu avīzes / žurnāla numuru (procentos)
Cover (vidējā auditorija) vidējais lasītāju skaits mērķa grupā vienam preses izdevuma numuram tūkstošos cik cilvēku vidēji izlasa vai caurskata vienu avīzes / žurnāla numuru (tūkstošos)
Cover max% (kopējā auditorija) kopējais lasītāju skaits mērķa grupā, kas lasījuši kaut vienu no pēdējiem sešiem preses izdevuma numuriem procentos cik cilvēku kopā ir lasījuši vai caurskatījuši kaut vienu no avīzes / žurnāla pēdējiem 6 numuriem (procentos)
Cover max (kopējā auditorija) kopējais lasītāju skaits mērķa grupā, kas lasījuši kaut vienu no pēdējiem sešiem preses izdevuma numuriem tūkstošos cik cilvēku kopā ir lasījuši vai caurskatījuši kaut vienu no avīzes / žurnāla pēdējiem 6 numuriem (tūkstošos)
Composition cik procentu no periodiskā izdevuma lasītājiem pieder pie dotās mērķa grupas norāda, kā sadalās avīzes / žurnāla vidējais lasītāju skaits pēc tautības, dzimuma u.c. sociāli demogrāfiskajiem parametriem
MGI konkrētās mērķa grupas sasniegšanas efektivitāte (%) salīdzinot ar kopējo preses izdevuma auditoriju piemēram, avīzes / žurnāla vidējais lasītāju skaits mērķa grupā attiecināts pret avīzes / žurnāla vidējo lasītāju skaitu mērķa grupā visi

Ilze Broka
TNS BMF
Tālrunis: 7096303
E-pasts: ilze.broka@tns.lv