Īsumā par visu

 Speciālista sleja

 TNS informācija

 > Latvijā

 Mediju pētījumi

 > Prese

 > Specpētījums

 > Internets

 > Metodoloģija

 > Terminu vārdnīca

 Marketinga pētījumi

 > Kvalitatīvie

 > Kvantitatīvie

 Tehnoloģijas &
 Risinājumi


 Eksperimentālā datu
 virtuvīte

 

Īsumā par visu

Informācija: ierocis, kas nepieciešams pat pacifistiem
Ja pieņemam, ka bizness mūsdienu pasaulē nereti atgādina precīzi plānotas militātas operācijas...
Preses auditorijas pētījumos biežāk izmantoto terminu vārdnīca
Cover, Cover max, MGI...
Ieraudzīt sarunu biedru
TNS BMF atbalsta Mediju kategoriju 5. starptautiskajā reklāmas festivālā Golden Hammer...
Vai ir iespējams izmērīt dzīves kvalitāti?
Ar katru gadu arvien lielāku nozīmi mūsu dzīvē iegūst racionalitāte. Tai tiek pakārtots viss – mūsu dzīves stils....
Pavasaris Latvijas presē
2004. gada pavasarī viens Latvijas iedzīvotājs vidēji dienā ir izlasījis 0,7 dienas laikrakstus...

Vairāk nekā pusmiljons Latvijas iedzīvotāju plāno šovasar doties kādā ceļojumā
Apmēram katrs trešais Latvijas iedzīvotājs plāno šovasar doties kādā ceļojumā

"Omnibuss", "Omnibuss"
TNS BMF, atsaucoties uz klientu izrādīto interes veica TV programmu izdevumu lasīšanas ieradumu pilotāžas pētījumu...

Ulter Systems konferences jaunumi
Neskatoties uz to, ka nenovēršami tuvojas vasara, TNS joprojām turpina attīstīt jaunus produktus un pakalpojumus...

Interneta lietotāju skaits Latvijā 2004. gada pavasarī
Saskaņā ar TNS BMF veikto pētījumu 2004. gada pavasarī Internetu Latvijā lietoja 24,7 % iedzīvotāju...

Baudai vasaras naktī
Eksperimentālā datu virtuvīte Jums šajā numurā piedāvā pagatavot 6 dažādus kokteiļus "Baudai vasaras naktī"...

Nacionālā Mediju Pētījuma izlases veidošana un struktūra
Par pamatu ģeogrāfiskās sadales kritērijiem un sociāli demogrāfiskajai struktūrai tiek izmantota...