Īsumā par visu

 Speciālista sleja

 TNS informācija

 > Pasaulē

 > Latvijā

 Mediju pētījumi

 > Kopīgie jaunumi

 > Internets

 > Radio

 Marketinga pētījumi

 > Kopīgie jaunumi

 > Sociālie pētījumi

 Tehnoloģijas &
 Risinājumi


 Eksperimentālā datu
 virtuvīte

Platforma izaugsmei!

Māris NaglisTāpat kā TNS kopumā, arī koncerna globālo tīklu pārstāvošās kompānijas TNS BMF Latvia un TNS Baltijas Datu nams ir vadošā pilna servisa mārketinga, mediju un reklāmas pētījumu pētnieciskā grupa Latvijā. TNS BMF Latvia un TNS Baltijas Datu nams neapšaubāmi pievienojas TNS kompānijas globālajam 2003. gada raksturojumam īsumā: “Platfom for growth!” (“Platforma izaugsmei!”)

Nenoliedzami, kā pasaulē, tā arī Baltijā un tai skaitā Latvijā, iepriekšējo gadu laikā ir ieguldīts daudz darba un enerģijas, lai kļūtu par vienu no lielākajām pētnieciskajām kompānijām un noturētu stabilas līderpozīcijas tirgū.

Šobrīd izaicinājums ir ne tikai attīstīties un paplašināt pakalpojumu klāstu mūsu klientiem, bet arī turpmāk nodrošināt labāko servisu un plašāko informācijas pieejamību jebkuram biznesa lēmumam.

Pagājušā gada trīs galvenie notikumi un attīstību raksturojošie jaunumi TNS darbībā bija:

– TNS rebranding
2003. gada aprīlī Taylor Nelson Sofres, viena no pasaules vadošajām tirgus informācijas grupām, paziņo par tīklu pārstāvošo kompāniju darbības apvienošanu zem vienas markas. Daļa no šī procesa ir Taylor Nelson Sofres pārdēvēšana par TNS, apvienojot visas līdzšinējās korporatīvās markas pasaulē.

TNS apkopo visus tīkla spēkus, lai katrā valstī nodrošinātu saviem klientiem patiesi globālu tirgus informāciju, uz kuras bāzes palīdz pieņemt pamatotus biznesa lēmumus.

– TNS apvienošanās ar NFO WorldGroup
2003. gada jūlijā TNS pabeidz NFO WorldGroup pievienošanu grupai, tādējādi nostiprinot TNS pozīcijas, kā viena no trīs lielākajām globālajām kompānijām šajā industrijā.

– 2003. gada rezultāti
TNS ar 1,5 miljardu ASV dolāru apgrozījumu 2003. gadā kļuva par lielāko pētniecisko koncernu Eiropā un otru lielāko pasaulē. Visu pagājušā gada izmaiņu, attīstības un investīciju rezultātā apgrozījums, salīdzinot ar 2002. gadu, ir pieaudzis par 30,1 %.

TNS BMF Latvia un TNS Baltijas Datu nams arī turpmāk sekos līdzi visai industrijas attīstībai un novitātēm, arvien vairāk izmantojot tās priekšrocības, kuras mums sniedz TNS koncerns gan metodoloģiskajos, gan modernākajos tehnoloģiskajos risinājumos.

Platforma izaugsmei!

Māris Naglis
Projektu direktors
TNS BMF Latvia