TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas iedzīvotāji gripas novēršanai biežāk vēdina telpas un mazgā rokas

09.02.2018. Janvāra beigās Latvijā tika izziņota gripas epidēmija. Pētījumu kompānijas Kantar TNS janvāra beigās un februāra sākumā veiktā aptauja liecina, ka vairāk nekā puse jeb 56% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 60 gadiem šajā gripas epidēmijas laikā vairāk domā par savu veselību un ir piesardzīgāki.


Sievietes salīdzinoši biežāk nekā vīrieši atzīst, ka gripas pastiprinātās izplatības laikā vairāk domā par savu vai savu tuvinieku veselību un ir piesardzīgākas.

Lai izvairītos no gripas, gandrīz puse Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 60 gadiem vēdina telpas (44%) vai biežāk mazgā rokas (42%). Vairāk nekā trešā daļa (37%) iedzīvotāju gripas novēršanai lieto vitamīnus un uztura bagātinātājus.

Aptuveni trešā daļa iedzīvotāju gripas novēršanai ir iegādājušies sezonai atbilstošu apģērbu un apavus (31%), lieto augu valsts produktus imunitātes stiprināšanai (arī 31%) vai izvairās no publisku pasākumu apmeklēšanas (28%).

Mūsu iedzīvotāju veikto pretgripas preventīvo pasākumu vidū ir arī fiziskās aktivitātes – gandrīz piektā daļa iedzīvotāju (18%) sporto un vēl gandrīz desmitā daļa iedzīvotāju (9%) apmeklē pirti, izmanto kontrastdušu vai kā citādāk norūda organismu pret gripu, kā, piemēram, turpina peldsezonu vai rūdās istabas temperatūrā.

5% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 60 gadiem preventīvos nolūkos ir vakcinējušies vai plāno vakcinēties pret gripu.

Vienlaikus vairāk nekā desmitā daļa (12%) iedzīvotāju atzīst, ka nekādas preventīvās pretgripas darbības neveic. Jāatzīmē, ka vīrieši biežāk nekā sievietes un lauku iedzīvotāju biežāk nekā pilsētnieki neveic nekādus gripas novēršanas pasākumus.

Par aptauju

Aptauju veica pētījumu kompānija Kantar TNS laikā no 2018. gada 30. janvāra līdz 1.februārim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 822 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 60 gadiem.

Kantar TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 60 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, un tās organizēšanā Kantar TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par Kantar TNS

Kantar TNS ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar TNS ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.

Kantar TNS Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.

 

Kontakti

Kantar TNS
t 67 096 300

Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2018 TNS Latvia
Autortiesības