TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Iedzīvotāju priekšstati: kādā vecumā cilvēks vairs nav jauns un kādā – ir vecs

07.12.2017 Pēc Latvijas iedzīvotāju domām cilvēks vairs nav jauns, sasniedzot 39 gadu vecumu – to atklāj pētījumu kompānijas Kantar TNS veiktā Latvijas iedzīvotāju aptauja. Lūgti norādīt vecumu, kad cilvēku vairs neuzskata par jaunu, salīdzinoši visbiežāk aptaujātie ir norādījuši vecumu robežās no 31 līdz 40 gadiem (41%).



Savukārt lūgti norādīt vecumu, kad cilvēku jau sāk uzskatīt par vecu, vidējais Latvijas iedzīvotāju norādītais vecums ir 61 gads. Nedaudz vairāk nekā trešā daļa (36%) iedzīvotāju uzskata, ka cilvēku sāk uzskatīt par vecu 51 līdz 60 gadu vecumā, trešā daļa (32%) - 61 līdz 70 gadu vecumā, bet piektā daļa (18%) iedzīvotāju uzskata, ka cilvēku sāk uzskatīt par vecu 41 līdz 50 gadu vecumā.

Vecs vai jauns – par sevi


Iedzīvotāji salīdzinoši visbiežāk uzskata, ka ir “vidējos gados” – šādu atbildi ir sniegusi puse (52%) aptaujāto. Interesanti, ka biežāk starp tiem, kuri uzskata, ka ir “vidējos gados”, ir vīrieši, savukārt starp tiem, kas sevi sauc par “jaunu” - sievietes.

Vecs vai jauns – atšķirības pa vecuma grupām


Visi (100%) iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 24 gadiem sevi sauc par “jauniem”. Vairākums iedzīvotāju vecumā no 25 līdz 34 gadiem arī sevi sauc par “jauniem” (79%), tikmēr piektā daļa (19%) šīs vecuma grupas pārstāvju uzskata, ka ir “vidējos gados”.

Divas trešdaļas (66%) iedzīvotāju vecumā no 35 līdz 44 gadiem uzskata, ka ir “vidējos gados”, savukārt trešā daļa (33%) sevi sauc par “jauniem”.

Iedzīvotāji vecumā no 45 līdz 54 gadiem galvenokārt (86%) uzskata, ka viņi ir “vidējos gados”. Līdzīga tendence parādās arī iedzīvotāju grupā vecumā no 55 līdz 64 gadiem - lielākā daļa (68%) uzskata, ka viņi ir “vidējos gados”, kamēr ceturtā daļa (24%) sevi sauc par jau “vecu”.

Par aptauju

Aptauju veica pētījumu kompānija Kantar TNS laikā no 2017. gada 12. līdz 16. novembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 813 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 64 gadiem.

Kantar TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 64 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, un tās organizēšanā Kantar TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par Kantar TNS

Kantar TNS ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.

Kantar TNS Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.

 

Kontakti

Kantar TNS
t 67 096 300

Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības