TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Puse Latvijas iedzīvotāju svinēs Lāčplēša dienu

09.11.2017. 11.novembrī Latvijā atzīmēs Latvijas varoņu piemiņas dienu jeb Lāčplēša dienu. Aptuveni puse jeb 51% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem šogad plāno svinēt Lāčplēša dienu, atklāj pētījumu kompānijas Kantar TNS novembra sākumā veiktā aptauja.

Lāčplēša dienu iedzīvotāji visbiežāk plāno svinēt mājās savu radu un draugu lokā – caurmērā ceturtā daļa jeb 24% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem atzīmēs Lāčplēša dienu savu tuvinieku vidū.

Vairāk nekā desmitā daļa jeb 16% iedzīvotāju piedalīsies kādā Lāčplēša dienas Latvijas varoņu piemiņas pasākumā, desmitā daļa jeb 10% iedzīvotāju dosies nolikt svecītes pie Rīgas pils mūra 11.novembra krastmalā.

Mazāk nekā desmitā daļa jeb 7% iedzīvotāju piedalīsies kādā Lāčplēša dienai veltītā koncertā vai dosies uz militāro parādi. Savukārt 1% iedzīvotāju Latvijas varoņu piemiņas dienā dosies uz īpašo dievkalpojumu baznīcā.


Lāčplēša dienu biežāk plāno svinēt ģimenēs, kurās runā latviešu valodā.

Jaunieši (vecumā no 18 līdz 29 gadiem) biežāk nekā iedzīvotāji citās vecumgrupās dosies nolikt svecītes pie Rīgas pils mūra. Savukārt skolēni un studenti Lāčplēša dienā biežāk nekā pārējie iedzīvotāji plāno doties klātienē vērot militāro parādi.

Jāatzīmē, ka vīrieši biežāk nekā sievietes Lāčplēša dienu vēlas atzīmēt mājās savu radu un draugu lokā, kamēr sievietes biežāk nekā vīrieši šajā dienā plāno apmeklēt kādu varoņu piemiņas pasākumu.

Reģionālā griezumā vērojams, ka rīdzinieki Lāčplēša dienā biežāk nekā reģionu iedzīvotāji dosies pie Rīgas pils mūra nolikt svētku svecītes, kamēr iedzīvotāji reģionos piedalīsies kādos citos, visdrīzāk ka vietējos, varoņu piemiņas pasākumos.

Par aptauju

Aptauju veica pētījumu kompānija Kantar TNS laikā no 2017. gada 31. oktobra līdz 2. novembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 960 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Kantar TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, un tās organizēšanā Kantar TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par Kantar TNS

Kantar TNS ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.

Kantar TNS Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.

 

Kontakti

Kantar TNS
t 67 096 300

Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības