TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas iedzīvotāji Helovīnā tiekas ar draugiem un skatās šausmu filmas

30.10.2017. 31.oktobris ir visu svēto dienas priekšvakars, kuru daudzviet pasaulē atzīmē ar draiskulībām, ķirbju grebšanu un maskarādi. Arī Latvijā vairāk nekā desmitā daļa jeb 13% iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem šogad plāno svinēt Helovīnu, atklāj pētījumu kompānijas Kantar TNS oktobra nogalē veiktā aptauja.

Latvijā Helovīnu biežāk grasās svinēt iedzīvotāji vecumā līdz 40 gadiem, kā arī vismaz četru cilvēku lielās ģimenēs. Helovīna svinētāji biežāk ir skolēni un studenti, kuru vidū caurmērā katrs piektais jeb 22% šogad plāno svinēt šos svētkus. Jāatzīmē, ka Latvijā Helovīnu vienlīdz bieži atzīmē kā pilsētnieki, tā arī laucinieki.

Helovīna svinētāji Latvijā visbiežāk (32%) to atzīmēs, tiekoties ar draugiem vai noskatoties kādu šausmu filmu.

Vēl mūsu iedzīvotājiem Helovīnā patīk dekorēt māju: 31% iedzīvotāju izdekorē mājas interjeru, savukārt 16% izdekorē arī mājas fasādi.

Un kā gan Helovīns varētu būt bez svētku uzkodām: 27% Latvijas iedzīvotāju, kuri svin Helovīnu, to atzīmē, pagatavojot īpašas vakariņas un uzkodas.

Vēl viena tradīcija, ko mūsu iedzīvotāji ievēro Helovīnā, ir saistīta ar pārģērbšanos un saldumiem: 15% no Helovīna svinētājiem ieģērbjas kostīmā un dodas pie cilvēkiem pēc saldumiem, 13% - ieģērbjas kostīmā un dodas pastaigā pa ielām, kamēr 6% Helovīna atzīmētāju jau laikus iepērk saldumus, gaidot citu svinētāju ierašanos pēc tiem.



Salīdzinājumā ar pagājušajā gadā Kantar TNS veikto aptauju Helovīna svinētāju īpatsvars un profils Latvijā ir bijis nemainīgs – kā pērn, tā arī šogad to plāno svinēt 13% iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem un pamatā tie ir jaunieši.

Par aptauju

Aptauju veica pētījumu kompānija Kantar TNS laikā no 2017. gada 24. līdz 26. oktobrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Kantar TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, un tās organizēšanā Kantar TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.
 

Par Kantar TNS

Kantar TNS ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.

Kantar TNS Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.

 

Kontakti

Kantar TNS
t 67 096 300

Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības