TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Martā Lineārās TV skatītākais kanāls – TV3

07.04.2017. Skatītākais TV kanāls martā bija TV3, kuram veltīti 11% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kuram veltīti 7,8% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanālam NTV Mir Baltic veltīti 7,2%, kanālam LNT – 7,1% un kanālam RTR Planeta Baltija – 6,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla 3+ skatīšanās laika daļa bija 2,8%, kanāla REN TV Baltic – 2,6%, kanāla LTV7 - 2,3%, kanāla TV6 – 1,8%, kanāla RīgaTV 24 – 1,5% un kanāla TNT – 1,1%. Savukārt kanālu CTC Baltija un Discovery Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,8%. Kanālam Re:TV veltīti 0,7%, bet kanāliem Nickelodeon un STV katram veltīti 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla 2, Fox Life un Kidzone TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%, bet kanālu 360TV, FOX un National Geographic Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,4%. Kanālam Sony Channel veltīti 0,3%, kanālam 1BM – 0,1% un kanālam Sony Turbo – 0,05% no kopējā TV skatīšanās laika. TV vērošanai ar nobīdi laikā martā veltīti 6,9%, bet visai pārējai skatīšanai – 24,9% no visa TV skatīšanās laika.

Kantar TNS Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka šī gada pirmajos divos mēnešos skatītākais lineārās TV kanāls bija LTV1, savukārt martā - kanāls TV3. Kanāla TV3 skatīšanās laika daļa, salīdzinot ar februāri, martā pieauga par 0,9 procentpunktiem, kas starp pārējiem kanāliem bija lielākais pieaugums.


Viens TV skatītājs pie TV ekrāna martā pavadīja vidēji 4 stundas un 38 minūtes dienā, kas bija par 18 minūtēm mazāk nekā februārī.

Lineārās TV programmu topa pirmajā vietā - “Es mīlu tevi, Latvija! 3” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8,9% jeb 170,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. “TV3 Laika ziņas (Svētdienā)” ierindojās topa otrajā vietā. Tās vēroja vidēji 7,7% jeb 146,8 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešajā vietā ierindojās raidījums “Bez tabu” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 7,3% jeb 140,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.


Reitings   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.

Par pētījumu

Pētījumu kompānija Kantar TNS Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un kāds no TV pieslēgumiem (virszemes televīzija, interaktīvā televīzija, kabeļtelevīzija vai satelīttelevīzija).

Par Kantar TNS

Kantar TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Kantar TNS
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības