TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



2016.gada Lineārās TV skatītākais kanāls – TV3

10.01.2017. Lineārās TV skatītākais kanāls 2016.gadā bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11%.
Otrs skatītākais kanāls bija LTV1 ar skatīšanās laika daļu 9,5%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kuram veltīti 9,3% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanālam NTV Mir Baltic veltīti 7,7%, kanālam LNT – 7,4%, kanālam RTR Planeta Baltija – 3,5%, kanālam REN TV Baltic – 3,1% un kanālam 3+ - 2,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu LTV7 un TV6 katra skatīšanās laika daļa bija 2,6%. Kanāla RīgaTV 24 skatīšanās laika daļa bija 1,1%, Kanāla 2 – 0,8%, bet kanālu CTC Baltija un Nickelodeon katra skatīšanās laika daļa bija 0,7%. Savukārt kanāliem FOX, Kidzone TV un Re:TV katram veltīti 0,5%, bet kanāliem Fox Life, National Geographic Channel un STV katram 0,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla 360TV skatīšanās laika daļa bija 0,3%, kanāla 1BM – 0,2% un kanālu Sony Turbo un Sony Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%.TV satura vērošanai ar nobīdi laikā veltīti 5,5%, bet visai pārējai skatīšanai – 28,1% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kantar TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka kanāls TV3 jau sešus gadus pēc kārtas kļūst par gada skatītāko kanālu. Lielākais skatīšanās laika daļas pieaugums gada laikā bija kanālam PBK, par 0,6 procentpunktiem. Lielākais kritums bijis kanālam RTR Planeta Baltija, kas saistīts ar sešu mēnešu retranslācijas aizliegumu Latvijas teritorijā.

Pagājušajā gadā latviešu vidū skatītākais bija kanāls TV3, kuram veltīti 17,5%.Otrs skatītākais kanāls bija LTV1 (14,9%) un trešais - kanāls LNT (11,1%).
Savukārt cittautiešu vidū skatītākais bija kanāls PBK (17,1%), otrs skatītākais – kanāls NTV Mir Baltic (11,8%), bet trešais – RTR Planeta Baltija (6,6%).

2016.gadā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 48 minūtes dienā, kas bija par 22  minūtēm mazāk nekā 2015.gadā.


Par Kantar TNS

Kantar TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

 
Kontakti

Kantar TNS
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā



Tavs Neredzamais Sabiedrotais


#1 | #2 | #3 | #4 | #5 | #6 | #7
#8 | #9 | #10 | #11 | #12 | #13
#14 | #15 | #16 | #17 | #18 | #19
#20 | #21 | #22 | #23 | #24 | #25
#26 | #27 | #28 | #29 | #30 | #31
#32 | #33 | #34 | #35| #36| #37| #38| #39| #40| #41| #42| #43| #44| #45| #46| #47| #48 | #49| #50

Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības