TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Novembrī skatītākā lineārās TV programma – šovs “Izklausies redzēts 3”

08.12.2016. Novembrī programmu topa pirmajā vietā ierindojās šovs “Izklausies redzēts”, kura trešās sezonas raidījumus kanālā TV3 vēroja vidēji 10,5% jeb 203,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. “TV3 Laika ziņas (Svētdienā)” ierindojās programmu topa otrajā vietā. Tās vēroja vidēji 10,1% jeb 196,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. “LR proklamēšanas gadadienai veltītā LNBS vienību militārā parāde” kanālā LTV1 ierindojās programmu topa trešajā vietā, kuru vēroja vidēji 9,4% jeb 182,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Ceturtajā vietā ierindojās “Bez tabu” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8,5% jeb 165,2 tūkstoši skatītāju. Savukārt lineārās TV programmu topa piektajā vietā – “Latvijas himna visā pasaulē. Valsts svētku salūts” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 8,4% jeb 163,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.

Šovs “Izklausies redzēts” jau ar trešās sezonas pirmo raidījumu ieņēma programmu topa pirmo vietu septembrī, tāpat arī oktobrī un novembrī tas kļuvis par skatītāko raidījumu, norāda Kantar TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters. Novembra lineārās TV programmu TOP20 pēc skaita dominē kanāla TV3 programmas, vēl topā iekļuvušas kanāla LTV1 programmas un viena kanāla LNT programma. Topā atspoguļojas arī novembrī ievērojami notikumi – LTV1 programmās “LR proklamēšanas gadadienai veltītā LNBS vienību militārā parāde” un “Latvijas himna visā pasaulē. Valsts svētku salūts”. Topā iekļuvusi arī dokumentālā filma par jauno ASV prezidentu Donaldu Trampu kanālā TV3.


Par Kantar TNS

Kantar TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Kantar TNS
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības