TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Televīzija
Prese
Radio
Internets
Reklāmu reģistrs
AdHoc
Mediju pētījumu
gadagrāmata
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Televīzija

TNS Latvia ir vienīgā kompānija Latvijā, kura 1999.gadā ir sākusi un turpina televīziju auditorijas mērījumus izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV Metrus un piedāvā klientiem standarta servisu šīs informācijas izplatīšanā un analīzē.

Latvijas televīzijas kanālu auditoriju pētījums tiek veikts regulāri visu gadu un tā mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas televīziju kanālu skatītāju auditoriju, informāciju par auditoriju raksturojošām pazīmēm; informāciju par dažādu televīzijas kanālu skatīšanos konkrētajās mērķa grupās, par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Pētījuma rezultātus kā oficiālu norēķina vienību izmanto Latvijas reklāmas industrija.

Pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis, kurā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 4 gadiem.
Panelis tiek veidots, balstoties uz sekojošiem avotiem, kas sniedz informāciju par ģeogrāfiskās sadales kritērijiem, sociāli demogrāfisko struktūru un TV ģimeņu tehnisko nodrošinājumu:


Dibināšanas pētījuma (Establishment survey) dati. Dibināšanas pētījums tiek veikts regulāri sākot no 1998. gada janvāra kā Nacionālā Mediju Pētījuma sastāvdaļa. Kopējā gada izlase ir 5200 ģimenes

Latvijas Valsts statistikas komitejas iedzīvotāju statistikas nodaļas informācija par iedzīvotāju struktūru kārtējā gada 1. janvārī

■ Saskaņā ar kvotām, kas izstrādātas, balstoties uz minētajiem avotiem, notiek ģimeņu rekrutēšana TV Metru panelim, izmantojot sekojošas metodes:
                       CATI  (Datorizētais telefoninterviju centrs) telefonrekrutēšana
                       Rekrutēšana Dibināšanas pētījuma laikā

Izlases stabilitāte tiek nodrošināta, pastāvīgi kontrolējot un analizējot izmaiņas ģimeņu panelī.

Mērītāju sistēma

Projekta realizācijai tiek izmantota jaunākas pāaudzes MITRONMETER (kopš 2005. gada) un iepriekšējās paaudzes EUROMETER iekārtas, kuras izgatavotas sadarbojoties ASV un Somijas labākajiem nozares speciālistiem. Salīdzinot ar iepriekšējo paaudžu TV Metriem, MITRONMETER piemīt vairākas būtiskas priekšrocības, piemēram, iespēja precīzi reģistrēt satelītu un digitālās televīzijas izmantošanu. Turklāt, iekārtas pieslēgšanai nav nepieciešamības veikt izmaiņas televizora iekšējā uzbūvē.

Informācijas apkopošanas un apstrādes tehnoloģija
Informācijas apkopošana un apstrāde notiek automātiskā režīmā. Procesa realizācijai tiek izmantots "POLAR" programmu komplekss, kuru funkcijās ietilpst TV Mērītāju apzvanīšana, informācijas nosūtīšana uz centrālo serveri, rezultātu svēršanas process, izejas failu ģenerēšana klientu programmnodrošinājumam.

Informācijas piegādes formas
Pētījuma rezultātu informācija pieejama:

■  Kā elektroniskas datu bāzes specializētajam klientu programmnodrošinājumam. Dati pieejami:
1) Auditoriju līmenī: nākamajā dienā;
2) Programmu līmenī: aiznākamajā dienā;
3) Reklāmas klipu līmenī: aiznākamajā dienā

Datu bāze ar svaigāko informāciju tiek izsūtīta klientiem Projekta ietvaros. Klientiem tiek piedāvāta programmatūra gan reportēšanai, gan plānošanai. Atskaitēm – "InfoSys", plānošanai – "Gallup ADC", ikmēneša atskaitēm – „Easy Facts”.
■  Ikmēneša atskaites elektroniskā formātā „Easy Facts”.

Atskaitēs ietvertie parametri:
Kopējā auditorija – RCH%, RCH ('000)
Vidējā auditorija – RTG%, RTG ('000)
Auditorijas sadalījums – SHR%
Vidējais skatīšanās ilgums – AVT, RVT (min.)
Vidējā 15 min. auditorija nedēļas dienās
Auditorijas profils
Programmu tops
u. c.

Kontakti

Mārtiņš Traubergs
t 67096300
e martins.traubergs@tns.lv

Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2017.gadā – TV3
11.01.2018

11.01.2018. Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2017.gadā bija TV3, kuram veltīti 11,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,9%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 8,2%.

Konsolidētās TV skatītākais kanāls decembrī – TV3
10.01.2018

10.01.2018. Konsolidētās TV skatītāko decembra kanālu topa pirmajā vietā bija kanāls TV3, kura skatīšanai veltīti 11,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kuram veltīti 9,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 7,7%.

Lineārās TV skatītākā programma decembrī – X faktors
09.01.2018

09.01.2018. Lineārās TV skatītāko decembra programmu topa pirmajā vietā ierindojies “X faktors”, kuru vēroja vidēji 11% jeb 210,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Topa otrajā vietā ierindojās “Latvijas Valsts himna” kanālā PBK, kuru vēroja vidēji 10,8% jeb 207,3 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešā skatītākā TV programma - “Latvijas Valsts prezidenta Raimonda Vējoņa uzruna Jaunajā gadā” kanālā PBK, kuru vēroja vidēji 10,2% jeb 196,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.

Lineārās TV skatītākā programma 2017.gadā – “Pasaules meistarsacīkstes hokejā.
Latvija – Zviedrija”

09.01.2018

09.01.2018. Visā 2017.gadā kopumā lineārās TV skatītākā programma bija “Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija – Zviedrija” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 12,8% jeb 245,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Gada topa otrajā vietā ierindojās “Latvijas valsts himna” kanālā PBK, kuru vēroja vidēji 10,8% jeb 207,3 tūkstoši skatītāju. Savukārt 2017.gada trešā skatītākā programma bija ”Eiropas meistarsacīkstes basketbolā. Latvija – Slovēnija” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 10,6% jeb 202,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.

Lineārās TV skatītākais kanāls 2017.gadā  – TV3
05.01.2018

05.01.2018. Lineārās TV skatītākais kanāls 2017.gadā bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,1%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kuram veltīti 9,2% no skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 7,6%.



Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2018 TNS Latvia
Autortiesības