TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions
AdEval
Conversion Model
NeedScope
TRI*M
Miriad

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Sociālie pētījumi

Paralēli mārketinga pētījumiem, TNS Latvia veic arī dažādus sociālpolitiskus un sociālekonomiskus pētījumus, kuros tiek noskaidrots dažādu mērķa grupu (Latvijas iedzīvotāji, uzņēmēji u.c.) viedoklis par dažādām aktuālām  tēmām.

TNS Latvia kopš 2004. gada veic dažādu Eiropas Savienības fondu un institūciju ( Pasaules Banka,   Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības banka, Eiropas Dzīves un darba apstākļu uzlabošanas fonds u.c.) pasūtītus pētījums, kas  notiek visās Eiropas Savienības dalībvalstīs, kā arī citās valstīs.

Kopš 2004. gada TNS Latvia veic sabiedriskās domas pētījumu Eurobarometer . Divas reizes gadā tiek organizēti Standart Eurobarometer pētījumi, kuru mērķis ir novērtēt pilsoņu attieksmi pret ES un tās institūcijām, kā arī ekonomisko situāciju Latvijā. Piecas - sešas reizes gadā tiek veikti Special Eurobarometer pētījumi, kuros ietverti jautājumi par aktuālām tēmām Latvijā un Eiropā: Eiropas Konstitūciju, ES lauksaimniecības politiku, sabiedrības drošību un tieslietu sistēmu, apkārtējās vides aizsardzību, informāciju un komunikāciju tehnoloģijām, finanšu pakalpojumiem, zinātni un tehnoloģijām, inovācijām, sabiedriskajiem pakalpojumiem, situāciju darbaspēka tirgū, sportu u. tml..

Bez Eurobarometer Latvijas iedzīvotāju vidū tiek veikti arī dažādi starptautiski pētījumi, kas identificē aktuālās problēmas noteiktās dzīves sfērās. Piemēram, pētījumi par Latvijas iedzīvotāju labklājību, veselību, dzīves kvalitāti, darba drošību, darba un dzīves līdzsvaru.

2008. gadā TNS Latvia jau trešo reizi uzņēmēju vidū veica pētījumu par galvenajiem  uzņēmējdarbības šķēršļiem (BEEPS) . Pētījums apkopo datus par aktuālajiem jautājumiem ražošanas un pakalpojumu sektoros, aptverot vairāk nekā 25 valstis. Tāpat jau otro gadu uzņēmēju vidū tiek veikts apjomīgs pētījums par darba apstākļiem un darba vidi ( ESWT ), kas vienlaicīgi notiek 30 Eiropas valstīs. Uzņēmēju vidū tiek veikts arī starptautisks pētījums par psihosociālajiem riskiem darbā ( ESENER ).

Laika posmā no 2006. - 2008.gadam TNS Latvia ir veikusi virkni vietējo ministriju un ministriju pakļautībā esošo iestāžu pasūtītu un ESF līdzfinansētu projektu, kas saistīti ar nodarbinātību. Pētīto tēmu loks ir plašs: darba apstākļi un riski Latvijā, Latvijas un tās reģionu darba tirgus specifiskās problēmas, komercdarbības un pašnodarbinātības uzsākšana Latvijā, bezdarbnieku darbiekārtošanās, ieteikumi nodarbinātības veicināšanai no ieslodzījuma vietām atbrīvotām personām u.c..

Kontakti

Signe Kaņējeva
t 67 096 300
e signe.kanejeva@tnslv

Inta Priedola
t 67 096 300
e inta.priedola@tns.lv

Iedzīvotāji darbdienu vakarus visbiežāk pavada pie televizora
22.02.2018

22.02.2018. Gandrīz katrs otrais jeb 48% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 60 gadiem darbdienu vakarus visbiežāk pavada, skatoties televīziju, liecina pētījumu kompānijas Kantar TNS februārī veiktā aptauja.

Latvijas iedzīvotāji ziemā iecienījuši pastaigas brīvā dabā
14.02.2018

14.02.2018. Vairākums jeb 70% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 60 gadiem ziemā mēdz pastaigāties brīvā dabā, liecina pētījumu kompānijas Kantar TNS februāra sākumā veiktā aptauja par iedzīvotāju ziemas fizisko aktivitāšu ieradumiem.

Latvijas iedzīvotāji gripas novēršanai biežāk vēdina telpas un mazgā rokas
09.02.2018

09.02.2018. Janvāra beigās Latvijā tika izziņota gripas epidēmija. Pētījumu kompānijas Kantar TNS janvāra beigās un februāra sākumā veiktā aptauja liecina, ka vairāk nekā puse jeb 56% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 60 gadiem šajā gripas epidēmijas laikā vairāk domā par savu veselību un ir piesardzīgāki.

"Kantar TNS": Tuvāko gadu laikā mediju auditorijas pētījumu segmentā pieaugs hibrīdpētījumu loma
26.01.2018

Pēdējo gadu laikā tehnoloģiskā attīstība veicinājusi televīzijas (TV) un radio satura patēriņu internetā caur viedierīcēm. Minētā tendence pētniekiem radījusi izaicinājumus TV un radio auditorijas izzināšanā, līdz ar to nākotnē sagaidāma hibrīdpētījumu segmenta attīstība, kuru laikā tiek apkopoti un analizēti ar dažādām pētījumu metodēm iegūti dati, atsevišķi veikti pētījumi un datubāzes. Plašāk par izaicinājumiem, kādus mediju auditorijas pētniecībā radījusi tehnoloģiskā attīstība, sociālo tīklu lietošanas ietekmi uz pētniecību, satura patēriņa tendencēm, kā arī par aktualitātēm mediju auditorijas pētniecības segmentā, tostarp jaunām pētniecības metodēm gan Latvijā, gan pasaulē, intervijā aģentūrai LETA stāsta pētījumu kompānijas "Kantar TNS" rīkotājdirektors Mārtiņš Traubergs.

Latvijas iedzīvotāji reti izsaka komplimentus
23.01.2018

24.01.2018. 24.janvārī tiek atzīmēta Starptautiskā komplimentu diena. Pētījumu kompānija Kantar TNS noskaidroja, ka Latvijas iedzīvotāji reti izsaka komplimentus: vairāk nekā puse jeb 54% iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 60 gadiem reti izsaka komplimentus citiem cilvēkiem. Bet, ja izsaka, tad visbiežāk kompliments tiek izteikts tāpat – lai cilvēkiem ir patīkami.



Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2018 TNS Latvia
Autortiesības