TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions
AdEval
Conversion Model
NeedScope
TRI*M
Miriad

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Sociālie pētījumi

Paralēli mārketinga pētījumiem, TNS Latvia veic arī dažādus sociālpolitiskus un sociālekonomiskus pētījumus, kuros tiek noskaidrots dažādu mērķa grupu (Latvijas iedzīvotāji, uzņēmēji u.c.) viedoklis par dažādām aktuālām  tēmām.

TNS Latvia kopš 2004. gada veic dažādu Eiropas Savienības fondu un institūciju ( Pasaules Banka,   Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības banka, Eiropas Dzīves un darba apstākļu uzlabošanas fonds u.c.) pasūtītus pētījums, kas  notiek visās Eiropas Savienības dalībvalstīs, kā arī citās valstīs.

Kopš 2004. gada TNS Latvia veic sabiedriskās domas pētījumu Eurobarometer . Divas reizes gadā tiek organizēti Standart Eurobarometer pētījumi, kuru mērķis ir novērtēt pilsoņu attieksmi pret ES un tās institūcijām, kā arī ekonomisko situāciju Latvijā. Piecas - sešas reizes gadā tiek veikti Special Eurobarometer pētījumi, kuros ietverti jautājumi par aktuālām tēmām Latvijā un Eiropā: Eiropas Konstitūciju, ES lauksaimniecības politiku, sabiedrības drošību un tieslietu sistēmu, apkārtējās vides aizsardzību, informāciju un komunikāciju tehnoloģijām, finanšu pakalpojumiem, zinātni un tehnoloģijām, inovācijām, sabiedriskajiem pakalpojumiem, situāciju darbaspēka tirgū, sportu u. tml..

Bez Eurobarometer Latvijas iedzīvotāju vidū tiek veikti arī dažādi starptautiski pētījumi, kas identificē aktuālās problēmas noteiktās dzīves sfērās. Piemēram, pētījumi par Latvijas iedzīvotāju labklājību, veselību, dzīves kvalitāti, darba drošību, darba un dzīves līdzsvaru.

2008. gadā TNS Latvia jau trešo reizi uzņēmēju vidū veica pētījumu par galvenajiem  uzņēmējdarbības šķēršļiem (BEEPS) . Pētījums apkopo datus par aktuālajiem jautājumiem ražošanas un pakalpojumu sektoros, aptverot vairāk nekā 25 valstis. Tāpat jau otro gadu uzņēmēju vidū tiek veikts apjomīgs pētījums par darba apstākļiem un darba vidi ( ESWT ), kas vienlaicīgi notiek 30 Eiropas valstīs. Uzņēmēju vidū tiek veikts arī starptautisks pētījums par psihosociālajiem riskiem darbā ( ESENER ).

Laika posmā no 2006. - 2008.gadam TNS Latvia ir veikusi virkni vietējo ministriju un ministriju pakļautībā esošo iestāžu pasūtītu un ESF līdzfinansētu projektu, kas saistīti ar nodarbinātību. Pētīto tēmu loks ir plašs: darba apstākļi un riski Latvijā, Latvijas un tās reģionu darba tirgus specifiskās problēmas, komercdarbības un pašnodarbinātības uzsākšana Latvijā, bezdarbnieku darbiekārtošanās, ieteikumi nodarbinātības veicināšanai no ieslodzījuma vietām atbrīvotām personām u.c..

Kontakti

Signe Kaņējeva
t 67 096 300
e signe.kanejeva@tnslv

Inta Priedola
t 67 096 300
e inta.priedola@tns.lv

39% Latvijas iedzīvotāju Ziemassvētku dāvanas iegādājas vienu līdz divas nedēļas pirms svētkiem
06.12.2016

06.12.2016. 28% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem Ziemassvētku dāvanu iegādi parasti uzsāk aptuveni mēnesi pirms Ziemassvētkiem. To atklāj pētījumu kompānijas Kantar TNS novembra beigās – decembra sākumā veiktais pētījums.
39% iedzīvotāju Ziemassvētku dāvanu iegādi parasti uzsāk vienu līdz divas nedēļas pirms Ziemassvētkiem, kamēr 18% - dažas dienas pirms Ziemassvētkiem.
2% iedzīvotāju Ziemassvētku dāvanu iegādi parasti uzsāk 24. vai 25. decembrī.
13% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

33% Latvijas iedzīvotāju jau ir sākuši Ziemassvētku dāvanu iegādi
05.12.2016

05.12.2016. Tirdzniecības vietās jau vairākas nedēļas pieejamas preces un akcijas ar Ziemassvētku tematiku.
Trešā daļa (33%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem jau ir sākuši Ziemassvētku dāvanu iegādi.
Savukārt divas trešdaļas (67%) Latvijas iedzīvotāju vēl nav sākuši Ziemassvētku dāvanu iegādi.
To atklāj pētījumu kompānijas Kantar TNS novembra beigās – decembra sākumā veiktais pētījums.

20% Latvijas iedzīvotāju pēdējo 6 mēnešu laikā ir ziedojuši smagi slimu bērnu un jauniešu atbalstam
29.11.2016

29.11.2016. Salīdzinoši visbiežāk Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem pēdējo 6 mēnešu laikā ir ziedojuši smagi slimu bērnu un jauniešu atbalstam (20%). To atklāj pētījumu kompānijas Kantar TNS novembra beigās veiktais pētījums.



Tavs Neredzamais Sabiedrotais


#1 | #2 | #3 | #4 | #5 | #6 | #7
#8 | #9 | #10 | #11 | #12 | #13
#14 | #15 | #16 | #17 | #18 | #19
#20 | #21 | #22 | #23 | #24 | #25
#26 | #27 | #28 | #29 | #30 | #31
#32 | #33 | #34 | #35| #36| #37| #38| #39| #40| #41| #42| #43| #44| #45| #46| #47| #48 | #49| #50

Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības