TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions
AdEval
Conversion Model
NeedScope
TRI*M
Miriad

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Sociālie pētījumi

Paralēli mārketinga pētījumiem, TNS Latvia veic arī dažādus sociālpolitiskus un sociālekonomiskus pētījumus, kuros tiek noskaidrots dažādu mērķa grupu (Latvijas iedzīvotāji, uzņēmēji u.c.) viedoklis par dažādām aktuālām  tēmām.

TNS Latvia kopš 2004. gada veic dažādu Eiropas Savienības fondu un institūciju ( Pasaules Banka,   Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības banka, Eiropas Dzīves un darba apstākļu uzlabošanas fonds u.c.) pasūtītus pētījums, kas  notiek visās Eiropas Savienības dalībvalstīs, kā arī citās valstīs.

Kopš 2004. gada TNS Latvia veic sabiedriskās domas pētījumu Eurobarometer . Divas reizes gadā tiek organizēti Standart Eurobarometer pētījumi, kuru mērķis ir novērtēt pilsoņu attieksmi pret ES un tās institūcijām, kā arī ekonomisko situāciju Latvijā. Piecas - sešas reizes gadā tiek veikti Special Eurobarometer pētījumi, kuros ietverti jautājumi par aktuālām tēmām Latvijā un Eiropā: Eiropas Konstitūciju, ES lauksaimniecības politiku, sabiedrības drošību un tieslietu sistēmu, apkārtējās vides aizsardzību, informāciju un komunikāciju tehnoloģijām, finanšu pakalpojumiem, zinātni un tehnoloģijām, inovācijām, sabiedriskajiem pakalpojumiem, situāciju darbaspēka tirgū, sportu u. tml..

Bez Eurobarometer Latvijas iedzīvotāju vidū tiek veikti arī dažādi starptautiski pētījumi, kas identificē aktuālās problēmas noteiktās dzīves sfērās. Piemēram, pētījumi par Latvijas iedzīvotāju labklājību, veselību, dzīves kvalitāti, darba drošību, darba un dzīves līdzsvaru.

2008. gadā TNS Latvia jau trešo reizi uzņēmēju vidū veica pētījumu par galvenajiem  uzņēmējdarbības šķēršļiem (BEEPS) . Pētījums apkopo datus par aktuālajiem jautājumiem ražošanas un pakalpojumu sektoros, aptverot vairāk nekā 25 valstis. Tāpat jau otro gadu uzņēmēju vidū tiek veikts apjomīgs pētījums par darba apstākļiem un darba vidi ( ESWT ), kas vienlaicīgi notiek 30 Eiropas valstīs. Uzņēmēju vidū tiek veikts arī starptautisks pētījums par psihosociālajiem riskiem darbā ( ESENER ).

Laika posmā no 2006. - 2008.gadam TNS Latvia ir veikusi virkni vietējo ministriju un ministriju pakļautībā esošo iestāžu pasūtītu un ESF līdzfinansētu projektu, kas saistīti ar nodarbinātību. Pētīto tēmu loks ir plašs: darba apstākļi un riski Latvijā, Latvijas un tās reģionu darba tirgus specifiskās problēmas, komercdarbības un pašnodarbinātības uzsākšana Latvijā, bezdarbnieku darbiekārtošanās, ieteikumi nodarbinātības veicināšanai no ieslodzījuma vietām atbrīvotām personām u.c..

Kontakti

Signe Kaņējeva
t 67 096 300
e signe.kanejeva@tnslv

Inta Priedola
t 67 096 300
e inta.priedola@tns.lv

Kantar TNS pārdomu stāsts: Vai tiešām visi jaunieši Ziemassvētkos vēlas saņemt viedtālruņus?
07.12.2017

Ko patiesībā vēlas saņemt mūsu jaunieši šajos Ziemassvētkos? Vai tiešām tie ir tikai jaunākie viedtālruņi un nekas cits? Kur paliek mīlestība un draudzība? Mēnesi pirms Ziemassvētkiem ar mūsu Kantar TNS Latvijā kolēģiem diskutējot par šādu aktuālu jautājumu, nonācām pie secinājuma: to vajag pajautāt mūsu interneta paneļa dalībniekiem. Turklāt ne tikai jauniešiem, bet arī pieaugušajiem un senioriem – lai saprastu, ko tad īsti katrā vecumgrupā mēs gribētu saņemt šajos Ziemassvētkos.

Vairums Latvijas iedzīvotāju Adventes laikā aizdedzina sveces
05.12.2017

05.12.2017. 3.decembrī sākās Adventes laiks, kas tiek saukts arī par Ziemassvētku gaidīšanas laiku un kas ilgs četras nedēļas. Latvijā gandrīz puse jeb 46% iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem ievēro šo laiku, katru svētdienu aizdedzinot Adventes svecīti. Savukārt 29% iedzīvotāju iegādājas Adventes vainagu.

Vairāk nekā puse iedzīvotāju ziemā palīdz dzīvniekiem vai putniem
28.11.2017

28.11.2017. Vairāk nekā puse jeb 60% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 60 gadiem ziemā palīdz dzīvniekiem vai putniem, atklāj pētījumu kompānijas Kantar TNS novembrī veiktā aptauja. Tostarp salīdzinoši visbiežāk iedzīvotāji ziemā baro piemājas putnus (44%).

18.novembra pasākumus apmeklē pusmiljons iedzīvotāju
17.11.2017

17.11.2017. 18.novembris ir Latvijas neatkarības proklamēšanas diena. 39% jeb gandrīz pusmiljons iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 60 gadiem Latvijas neatkarības proklamēšanas dienā parasti apmeklē kādu svētku pasākumu – karaspēka parādi, salūtu vai ko citu, atklāj pētījumu kompānijas Kantar TNS novembra sākumā veiktā aptauja.

Puse Latvijas iedzīvotāju svinēs Lāčplēša dienu
09.11.2017

09.11.2017. 11.novembrī Latvijā atzīmēs Latvijas varoņu piemiņas dienu jeb Lāčplēša dienu. Aptuveni puse jeb 51% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem šogad plāno svinēt Lāčplēša dienu, atklāj pētījumu kompānijas Kantar TNS novembra sākumā veiktā aptauja.



Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības