TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions
AdEval
Conversion Model
NeedScope
TRI*M
Miriad

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Sociālie pētījumi

Paralēli mārketinga pētījumiem, TNS Latvia veic arī dažādus sociālpolitiskus un sociālekonomiskus pētījumus, kuros tiek noskaidrots dažādu mērķa grupu (Latvijas iedzīvotāji, uzņēmēji u.c.) viedoklis par dažādām aktuālām  tēmām.

TNS Latvia kopš 2004. gada veic dažādu Eiropas Savienības fondu un institūciju ( Pasaules Banka,   Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības banka, Eiropas Dzīves un darba apstākļu uzlabošanas fonds u.c.) pasūtītus pētījums, kas  notiek visās Eiropas Savienības dalībvalstīs, kā arī citās valstīs.

Kopš 2004. gada TNS Latvia veic sabiedriskās domas pētījumu Eurobarometer . Divas reizes gadā tiek organizēti Standart Eurobarometer pētījumi, kuru mērķis ir novērtēt pilsoņu attieksmi pret ES un tās institūcijām, kā arī ekonomisko situāciju Latvijā. Piecas - sešas reizes gadā tiek veikti Special Eurobarometer pētījumi, kuros ietverti jautājumi par aktuālām tēmām Latvijā un Eiropā: Eiropas Konstitūciju, ES lauksaimniecības politiku, sabiedrības drošību un tieslietu sistēmu, apkārtējās vides aizsardzību, informāciju un komunikāciju tehnoloģijām, finanšu pakalpojumiem, zinātni un tehnoloģijām, inovācijām, sabiedriskajiem pakalpojumiem, situāciju darbaspēka tirgū, sportu u. tml..

Bez Eurobarometer Latvijas iedzīvotāju vidū tiek veikti arī dažādi starptautiski pētījumi, kas identificē aktuālās problēmas noteiktās dzīves sfērās. Piemēram, pētījumi par Latvijas iedzīvotāju labklājību, veselību, dzīves kvalitāti, darba drošību, darba un dzīves līdzsvaru.

2008. gadā TNS Latvia jau trešo reizi uzņēmēju vidū veica pētījumu par galvenajiem  uzņēmējdarbības šķēršļiem (BEEPS) . Pētījums apkopo datus par aktuālajiem jautājumiem ražošanas un pakalpojumu sektoros, aptverot vairāk nekā 25 valstis. Tāpat jau otro gadu uzņēmēju vidū tiek veikts apjomīgs pētījums par darba apstākļiem un darba vidi ( ESWT ), kas vienlaicīgi notiek 30 Eiropas valstīs. Uzņēmēju vidū tiek veikts arī starptautisks pētījums par psihosociālajiem riskiem darbā ( ESENER ).

Laika posmā no 2006. - 2008.gadam TNS Latvia ir veikusi virkni vietējo ministriju un ministriju pakļautībā esošo iestāžu pasūtītu un ESF līdzfinansētu projektu, kas saistīti ar nodarbinātību. Pētīto tēmu loks ir plašs: darba apstākļi un riski Latvijā, Latvijas un tās reģionu darba tirgus specifiskās problēmas, komercdarbības un pašnodarbinātības uzsākšana Latvijā, bezdarbnieku darbiekārtošanās, ieteikumi nodarbinātības veicināšanai no ieslodzījuma vietām atbrīvotām personām u.c..

Kontakti

Signe Kaņējeva
t 67 096 300
e signe.kanejeva@tnslv

Inta Priedola
t 67 096 300
e inta.priedola@tns.lv

Vairākumam Latvijas iedzīvotāju ir svarīgas kopīgas ģimenes maltītes
19.10.2017

19.10.2017. Vairākumam jeb 77% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem ir svarīgas kopīgas maltītes ģimenē pie viena galda, atklāj pētījumu kompānijas Kantar TNS šī gada oktobrī veiktā aptauja.

Puse strādājošo savu emocionālo stāvokli darbā vērtē kā pozitīvu
10.10.2017

Šodien, 10. oktobrī, tiek atzīmēta Pasaules Emocionālās veselības diena. Kantar TNS aicina iepazīties ar faktoriem, kas ietekmē Latvijas strādājošo emocionālo stāvokli darbā.

Latvijas iedzīvotāji šovasar ir bijuši aktīvi riteņbraucēji
15.09.2017

15.09.2017. Vairāk nekā trešā daļa (39%) pētījumu kompānijas Kantar TNS šī gada septembra sākumā aptaujāto Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem ir norādījuši, ka šovasar brīvā dabā nodarbojušies ar riteņbraukšanu. Nākamās populārākās šovasar brīvā dabā veiktās aktivitātes ir peldēšana un skriešana – ar šādām aktivitātēm nodarbojušies vairāk nekā piektā daļa iedzīvotāju (attiecīgi 26% un 21%).

Vairāk nekā ceturtā daļa iedzīvotāju plāno atzīmēt Tēva dienu
08.09.2017

08.09.2017. 10.septembrī, kā ik gadu septembra otrajā svētdienā, tiks svinēta Tēva diena, kas veltīta tēva lomas godināšanai ģimenē un sabiedrībā. Pētījumu kompānijas Kantar TNS šī gada augusta beigās veiktā aptauja atklāj, ka vairāk nekā ceturtā daļa jeb 29% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem plāno atzīmēt Tēva dienu.

1.septembris vairākumam iedzīvotāju asociējas ar mācību gada sākumu
31.08.2017

31.08.2017. Visbiežāk 1.septembris Latvijas iedzīvotājiem ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem asociējas ar mācību gada sākumu (79%). Šādu saistību atklāj pētījumu kompānijas Kantar TNS šī gada augusta beigās veiktā aptauja.



Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības